مسئولان تیم فوتبال امید کشورمان برای همراهی بازیکنان لژیونر این تیم در مسابقات انتخابی المپیک، مکاتباتی با باشگاه‌های آلکمار و روستوف خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با توجه به اینکه مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو در فیفا دی برگزار نمی‌شود، بازیکنان لژیونر برای همراهی تیم فوتبال امید کشورمان مشکلاتی خواهند داشت.

علیرضا جهانبخش (هافبک تیم آلکمار هلند)، سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی (مهاجم و هافبک تیم روستوف) بازیکنان تیم امید کشورمان هستند که کادرفنی این تیم قرار است در مسابقات انتخابی المپیک از آنها استفاده کند. با توجه به این مسئله مسئولان تیم امید قرار است فردا (شنبه) با باشگاه‌های این سه بازیکن مکاتبات خود را آغاز کرده و نامه درخواست استفاده از جهانبخش، آزمون و عزت‌اللهی در انتخابی المپیک را به باشگاه‌های آلکمار و روستوف ارسال کنند.

در این زمینه محمد خاکپور گفت‌وگویی تلفنی را با علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم امید داشته که این بازیکن برای همراهی تیم امید ابراز تمایل کرده و مشکلی برای حضور در این تیم ندارد. البته در این زمینه باید روال قانونی طی شود و نامه درخواست استفاده از این بازیکن توسط مسئولان تیم امید به باشگاه آلکمار ارسال شود. همچنین قرار است هادی طباطبایی یا خاکپور سفری به روسیه داشته باشند تا ضمن بررسی وضعیت سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی مذاکرات لازم را با باشگاه روستوف برای استفاده از این دو بازیکن داشته باشند.

حبیب کاشانی با تأیید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: با توجه به اینکه بازی‌ها انتخابی المپیک در ژانویه برگزار می‌شود و لیگ‌های اروپایی تعطیل هستند، فکر نمی‌کنم مشکل چندانی برای در اختیار داشتن لژیونرها داشته باشیم، اما باید مکاتبات لازم را انجام دهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )