سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم در دیدار با استقلال هر تیمی که بهتر بازی می‌کند پیروز شود و شانس در تعیین برنده نقشی نداشته باشد.

اصغر حاجیلو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار با استقلال در روز دوشنبه گفت: شرایط جدول لیگ بسیار فشرده است و  جایگاه یک تیم با یک برد یا حتی مساوی چند پله در جدول لیگ تغییر می‌کند. من سال‌ها در فوتبال بوده‌ام و هرگز چنین چیزی ندیده‌ام که فاصله جدول بین تیم‌های سوم تا هشتم جدول فقط سه امتیاز باشد. استقلال هم اکنون صدرنشین لیگ است و من به خاطر هواداران خوشحالم که از نتایج تیم محبوب‌شان راضی‌ هستند اما سایپا هم نتایج مطلوبی کسب کرده و می‌خواهد در این بازی توانایی‌هایش را ثابت کند.

وی ادامه داد: مجید جلالی سرمربی تیم تلاش کرده است و بازیکنان را از نظر در وضعیت مطلوب قرار داده است. مدیریت محترم باشگاه نیز بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ است تا آنها در آستانه بازی حساس با استقلال در وضعیت مطلوب روحی قرار بگیرند. امیدوارم بازیکنان دو تیم سلامت از میدان خارج شوند و بازی زیبا و تماشاگر پسندی از کار دربیاید و تیمی که شایسته است و از نظر فوتبالی بهتر بازی می‌کند پیروز شود و شانس نقشی در تعیین برنده مسابقه نداشته باشد.

حاجیلو در مورد حضور مربیان تیم ملی در تمرینات سایپا گفت: مجید جلالی با مربیان تیم ملی صحبت می‌کرد و من روی نیمکت نشسته بودم که دیدم مارکار آقاجانیان نزد من آمد. او در جوانی کنار ما بود و بازی می‌کرد و اکنون نیز همان شرایط را داشت و حضور در کادرفنی تیم ملی و کنار کی‌روش باعث نشده بود که دچار غرور شود. همان پسر محجوب و دوست داشتنی بود.

وی در مورد اینکه به مارکار سفارش کرده که سیدمهدی رحمتی را به تیم ملی دعوت کند، گفت: اصلا چنین حرفی را نزدم. چون دعوت رحمتی به نظر کی‌روش بستگی دارد و هرچه به این مساله اشاره کنیم کمکی نکرده‌ایم زیرا فقط برای تیم ملی و خود رحمتی چالش ایجاد می‌شود. همه می‌دانند که سیدمهدی رحمتی نفر اول دروازه‌بانی ایران است و نباید او را فراموش کرد با این حال بهتر است بگذاریم این مساله در شرایط آرامی پیش برود تا کی‌روش حس نکند کسی دارد به او نظرش را تحمیل می‌کند. رحمتی روزهای قشنگی را در استقلال می‌گذراند و بهترین است. البته سایپا هم دروازه‌بان‌های خوبی مثل حامد فلاح زاده دارد با این حال رحمتی یک چیز دیگر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.