سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: کمتر باشگاهی در ایران با یک مربی قرارداد بلند مدت می‌بندند و تلاش می‌کنم مسئولان باشگاه را از کار خود پشیمان نکنم.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه راه‌آهن برای پنج سال دیگر، اظهار داشت: جا دارد بابت این اتفاق از کیانیان، مالک باشگاه راه‌آهن تشکر کنم که با این کار نشان داد تفکرات حرفه‌ای دارد و فقط به نزدیک نگاه نمی‌کند، بلکه آینده‌نگر است.

وی افزود: کاری که باشگاه راه‌آهن با محسن ایران‌نژاد کرد در فوتبال ایران بی‌سابقه بود و خود من نیز وقتی دیدم مالک باشگاه به حرف‌هایی که در ابتدای فصل مطرح کرد با تمدید قراردادم به آنها عمل کرد، حسابی غافلگیر شدم. با اتفاقی که رخ داد از این پس به جای ۱۰ ساعت وقت بیشتری در روز برای تیمم می‌گذارم تا ان‌شاءالله دین خود را به شکل بهتری به باشگاه راه‌آهن ادا کنم. باید همه در کنار یکدیگر آینده خوبی را برای این باشگاه قدیمی و ریشه‌دار رقم بزنیم.

سرمربی تیم راه‌آهن با تأکید بر اینکه دیگر باشگاه‌ها باید از باشگاه راه‌آهن الگوبردار کنند، یادآور شد: خیلی کم در فوتبال ایران دیده شده است که مدیران باشگاه‌ها تحت هر شرایطی از سرمربی تیم‌شان حمایت کنند و بعد از یکی دو باخت به دنبال برکناری او نباشند. لازم می‌دانم از آقایان رحیمی، ابراهیمی و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن هم تشکر کنم که تفکرات حرفه‌ای داشته و به فکر آینده تیم هستند. آنها زمانی به من اعتماد کردند که تیم در بازی‌های اخیر خود خوب نتیجه نگرفته بود. به امید خدا جواب اعتماد دوستان را خواهم داد تا آنها از کار خود پشیمان نشوند.

تارتار درباره آینده تیمش نیز خاطرنشان کرد: اگر تیم استقلال خوزستان الان در بالای جدول برای قهرمانی می‌جنگد به خاطر این است که مدیران این باشگاه دو سال به پای عبدالله ویسی ایستادند تا این مربی در سال سوم با تیمش چنین نتایجی را کسب کند. یا همین تیم ذوب‌آهن که فصل گذشته در نیم‌فصل اول در انتهای جدول قرار داشت با حمایت مدیران این باشگاه فصل گذشته سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرد و قهرمان جام حذفی شد و این فصل هم مدعی قهرمانی در هر دو جام است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی لیست خرید و مازاد تیمش را به مسئولان باشگاه راه‌آهن تحویل خواهد داد، عنوان کرد: لیست خود را برای نیم‌فصل تحویل مدیریت باشگاه داده‌ام تا با تقویت تیم برای نیم‌فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی راه‌آهن با اشاره به دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته سیزدهم لیگ تصریح کرد: ما در سه بازی آینده باید به مصاف سه تیم مدعی برویم. ابتدا با استقلال خوزستان و بعد با سپاهان و پرسپولیس مصاف خواهیم کرد که قاعدتاً بازی‌های بسیار سختی خواهند بود. خوشبختانه شرایط تیم در بیرون زمین خوب است، اما متأسفانه در بازی‌های اخیر بازیکنان در زمین مسابقه مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که اصلاً قابل پیش‌بینی نیست. بازیکنان باید بدانند که زمین مسابقه جای اشتباه کردن نیست، بلکه باید با تمرکز بالا با تمام وجودشان برای پیروز شدن بجنگند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.