سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال از تمایل بالای رئیس فدراسیون برای دریافت میزبانی جلم ملت‌های آسیا خبر داد.

امید جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص نامه‌ای که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران رسیده تا کشورهای علاقه‌مند به میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۳ شرایط خود را اعلام کنند، اظهار داشت: این نامه به تازگی به فدراسیون فوتبال آمده که تاریخ نهایی اعلام آمادگی برای دریافت میزبانی هم تا ۲۳ مارس (سوم فروردین‌ماه ۹۵) است.

وی افزود: فدراسیون‌هایی که علاقه‌مند به دریافت میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۳ باشند، باید ابتدا یکسری مراحل قانونی را طی کرده، مدارک خود را کامل کنند و تأییدیه‌هایی هم دریافت کنند. فدراسیون فوتبال ایران هم مانند دفعه قبلی که برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ اقداماتی را انجام داده بود، باید از وزارتخانه‌های مختلف تأییدیه‌هایی دریافت کند.

سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: امروز کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه‌ای را در خصوص میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۳ خواهد داشت و باید دید در این جلسه چه مسائلی مطرح خواهد شد و سپس ما طبق مسائل مطرح شده در این جلسه آمادگی‌مان را اعلام می‌کنیم. البته آقای کفاشیان تمایل زیادی برای دریافت میزبانی جام ملت‌های آسیا و سایر میزبانی‌ها دارد و مطمئناً این بار هم برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۳ اعلام آمادگی خواهد شد.

جمالی یادآور شد: ما برای دریافت میزبانی ۲۰۱۹ هم شانس زیادی داشتیم، اما اماراتی‌ها به دلیل ورزشگاه‌های بهتری که نسبت به ما داشتند، توانستند میزبانی را بگیرند. این بار ما شانس زیادی برای گرفتن میزبانی داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.