مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد که از عقد قرارداد پنج ساله این باشگاه با مهدی تارتار تعجب نکرده است.

امین منوچهری در خصوص قرارداد جدید باشگاه راه‌آهن با مهدی تارتار و مدت زمان این قرارداد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: باشگاه راه‌آهن یک باشگاه خصوصی است و حتماً در این زمینه مطالعات خاصی داشته‌اند تا چنین تصمیمی بگیرند. به هر حال باشگاه راه‌آهن بحث آینده‌نگری را مدنظر قرار داده است و این قرارداد پنج ساله برای من عجیب نبود.

وی با اشاره به دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: آنها یکی از تیم‌های خوب لیگ هستند. البته بازی با تیم‌های بالای جدول برای ما خیلی خوب است، چون در این‌گونه بازی‌ها خیلی انگیزه داریم. پیش‌بینی من این است که قطعاً استقلال خوزستان را شکست خواهیم داد و نشان می‌دهیم تفاوت زیادی با آنها نداریم. من عاشق سه بازی آینده راه‌آهن هستم. بازی مقابل استقلال خوزستان، سپاهان و پرسپولیس از جمله دیدارهایی است که بی‌نهایت برای آنها انگیزه دارم.

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن در مورد اینکه امسال کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود، گفت: به نظر من استقلال و ذوب‌آهن دو مدعی جدی قهرمانی هستند. فکر می‌کنم در حال حاضر ذوب‌آهن زیباترین بازی را در بین تیم‌های لیگ برتری انجام می‌دهد و یک تیم کم‌نقص است. البته من اعتقاد دارم اگر استقلال دچار حاشیه نشود، قطعاً قهرمان لیگ خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.