مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: اگر لوسیانو ادینهو از باشگاه خود جدا شود تمام تلاشمان را برای جذب او انجام می‌دهیم.

سعید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تراکتورسازی و حواشی اخیری که مطرح شده، صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: وضعیت تراکتورسازی چطور است؟

بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند و آماده هستند تا در دیدار مقابل ملوان به میدان برود.

فارس: بار دیگر برخی سایت‌ها شایعه تغییرات مدیریت را منتشر کردند.

متاسفانه هر چند وقت یک بار برای اینکه تیم را به حاشیه ببرند، چنین مسائلی مطرح می‌شود. این افراد نه دوستدار تراکتورسازی هستند و نه موفقیت این تیم را می‌خواهند. آنها اهداف پوچی را دنبال می‌کنند و در پشت صحنه با بهره‌بردن از احساسات پاک هواداران،‌می‌خواهند هواداران را مقابل تیم قرار دهند. این رفتار آنها به باشگاه که برای هوادارن است، لطمه می‌زند. اگر قرار باشد تغییر و تحولی اتفاق بیفتد این کار در هیأت مدیره انجام می‌شود. بدون شک دیگر اجازه نمی‌دهیم برخی افراد به خاطر اهدافی که دارند برای تیم حاشیه بسازند. قطعا این مسائل را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم و با شکایت از سایت‌های مذکور از نویسنده مطلب و نشردهنده آن شکایت می‌کنیم تا دیگر چنین رفتاری صورت نگیرد.

فارس: به  نظر می‌رسد صبرتان لبریز شده است.

تا به الان به خاطر منفعت باشگاه به این موضوعات توجه نکردیم و اگر سکوت کردیم دلیل بر رضایت نیست. متاسفانه بسیاری از این سایت‌ها اهداف خاصی دارند و به همین خاطر برخی اسامی را به طور مداوم مطرح می‌کنند که هیچ حرفی در این ارتباط وجود ندارد. تمامی این موارد کذب محض است. هیأت مدیره باشگاه دارای انسجام درونی است و همه از باشگاه حمایت می‌کنند. اگر قصد داریم این شایعات را پیگیری کنیم و مقابل آنها بایستیم به این خاطر است که حق هواداران با این رفتارها تضییع می‌شود. دیگر اجازه سیاه‌نمایی را نمی‌دهیم و نمی‌گذاریم با مطرح کردن این مسائل به تیم لطمه روحی روانی بزنند. خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و اکنون هم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسیده‌ایم.

فارس: این روزها بحث تغییر کادر فنی و بازگشت رسول خطیبی یا امیر قلعه‌نویی مطرح شده است.

تونی اولیویرا به عنوان سرمربی تراکتورسازی فعالیت می‌کند و تیم کار خود را پیش می‌برد. این مربی در تمرینات حضور دارد و تیم ما مسابقات مهمی در پیش دارد. وقتی تیم در حال مسابقه و جنگنیدن برای بهتر شدن است، تصمیمی برای تغییر نداریم. بنده هم شایعاتی در رابطه با حضور افرادی که شما نام بردید را شنیده‌ام اما باتوجه به اینکه نیتی بر تعویض مربی نداریم، دلیلی ندارد نسبت به این مسئله واکنشی نشان دهیم و بخواهیم خبری را تکذیب یا تائید کنیم. ما سرمربی داریم و کار را جلو می‌بریم.

فارس: شایعه جدایی ادینهو از تیم السیلیه قطر مطرح شده است. آیا با این بازیکن صحبتی داشتید؟

به طور مستقیم با ادینهو صحبت نکردیم اما چیزهایی در رابطه با جدایی او شنیده‌ایم. اگر این بازیکن از تیم قطری خود جدا شود دوست داریم او را جذب کنیم و در این راستا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در صورت جدایی این بازیکن او را به تیم بازگردانیم.

فارس: وضعیت اسپانسر به کجا انجامید؟

قرارداد ما با سامانه ۳۰۹۰ امضا شده است. اگر امضای قرارداد کمی به طول انجامید به خاطر این بود که مباحث حقوقی ما متفاوت با استقلال و پرسپولیس بود. خوشبختانه از لحاظ مالی تا همین جای فصل از اکثر باشگاه‌ها جلوتر بودیم و با این قرارداد کارمان برای آینده هم بهتر خواهد شد.

فارس: وضعیت مذاکره با سامان نریمان جهان و باشگاه گسترش‌فولاد به کجا انجامید؟

مذاکرات ما ادامه دارد و کار خود را به طور تمام وکمال انجام دادیم. مابقی بحث مربوط به باشگاه گسترش‌فولاد و نریمان جهان است که با یکدیگر توافق کنند. ما جلسات متعددی در این راستا داشتیم و باز هم منتظر بازگشت مالک باشگاه گسترش هستیم تا در این رابطه به جمع‌بندی نهایی برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.