هافبک میانی پرسپولیس که چند روز پیش در جریان تمرینات دچار مصدومیت شده بود امروز به کارهای گروهی سرخپوشان بازگشت و بدون مشکل تمرین کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که خود را برای رویارویی با نفت تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر آماده می کند، صبح امروز جمعه تمریناتش را در ورزشگاه درفشی فر پیگیری کرد. در این تمرین مربیان نیز مثل اکثر روزهای گذشته پا به توپ شدند.

حاشیه های این تمرین را در زیر می خوانید:

* رامین رضائیان و احمد نوراللهی تمریناتشان را با دویدن های اختصاصی زیر نظر کریم باقری آغاز کردند و سپس در تمرینات گروهی و تیمی حاضر شدند.

* پاسکاری های کوتاه و تحت فشار اولین کاری بود که پرسپولیسی ها در بدو ورودشان به زمین انجام دادند و سپس به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی پرداختند.

* برانکو امروز برنامه ویژه ای برای تمرین سرخپوشان در نظر گرفته بود. مدافعان این تیم، توپ  را به پاس های بلند به گوشه های زمین می انداختند و بازیکنان نفوذی این تیم توپ را از جهات مختلف برای مهاجمان ارسال می کردند که در این میان کری جالبی میان مکانی و طارمی شکل گرفته بود که در این میان مکانی خطاب به طارمی گفت آقای گل چرا به من گل نمی زنی؛ جمله ای که موجب خنده حاضر در مجموعه شد.

* سرخپوشان در پایان به فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین پرداختند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و طبق نظر برانکو، بازیکنان پنالتی زدند.

* پرسپولیسی ها اکثر پنالتی ها را گل کردند و تنها سوشا مکانی و مرتضی قدیمی پور توانستند یک پنالتی را مهار کنند.

* هنگامی که فوتبال درون تیمی در جریان بود آندره پانادیچ دستیار اول سرمربی سرخ ها به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین پرداخت. مارکو و ایگورپانادیچ نیز به صورت اختصاصی به پاسکاری های بلند به یکدیگر پرداختند.

* در صحنه ای از تمرین فرشاد احمدزاده و ایمان صادقی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که کریم باقری با این بازیکنان برخورد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.