مدیرعامل باشگاه نفت تهران درگیری بین مربیان تیم فوتبال این باشگاه با مجید صالح پس از دیدار نفتی‌ها مقابل استقلال را ناشی از سؤتفاهم بین آنها دانست.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دیدار نفت تهران - استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، حمایت از علیرضا منصوریان و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: در مورد بازی با استقلال صحبت کنید.

یک طرف فوتبال برد است و یک طرف باخت. دیدار نفت - استقلال یکی از بازی‌های قشنگی بود که شاهد بودیم و خوشحالم بازیکنان جوانی چون دانشگر، بوعذار و ... خودشان را نشان دادند.

* تسنیم: نفت از جام حذفی حذف شده و در لیگ هم نتایج پرنواسانی داشته است. باز هم از علیرضا منصوریان و کادرش حمایت می‌کنید؟

در این زمینه زیاد صحبت کرده‌ام و باز هم می‌گویم که باید به آمار بازی‌های اخیر نفت دقت کنید. در بازی با سپاهان، به لحاظ آماری مالکیت توپ در اختیار ما بود و شرایط خوبی داشتیم، اما همه نتیجه را نگاه می‌کنند. ما باید تاوان استفاده از بازیکنان جوان را بدهیم. در بازی با استقلال ۵۶ درصد مالکیت توپ در اختیار نفت بود و در زدن کرنرها نیز دو برابر استقلالی‌ها کرنر زدیم. اینها مؤلفه‌‌های تیم برتر است. باید گفت که منصوریان و کادرش تلاش زیادی کرده‌اند، اما برخی‌ مواقع گره‌های زیادی در کار می‌افتد که نمونه‌اش مصدومیت بازیکنان است. سانتوس و سیدجلال حسینی را در این دیدار در اختیار نداشتیم. ایمان مبعلی پس از مدت‌ها مصدومیت اواخر بازی وارد زمین شد. ما از ابتدای فصل هفت هشت بازیکن مصدوم داشتیم که همه آنها بازیکنان تأثیرگذاری هستند.

* تسنیم: این حرف به معنای حمایت از کادر فنی نفت است؟

ببینید، تشکیلات مدیریتی شامل مدیرعامل، رئیس هیئت مؤسس و اعضای هیئت مدیره هستند که موظفند به تعهدات‌شان عمل کنند. در این مقطع باید ۴۰ درصد قرارداد اعضای تیم را پرداخت می‌کردیم و تا اینجا نیز دو اردوی داخلی و خارجی برگزار می‌شد. کادر مدیریتی باشگاه که من نیز شامل آنها هستم، نتوانستیم به تعهدات‌مان عمل کنیم. وقتی نتوانستیم به تعهدات‌مان عمل کنیم، چطور می‌توانیم در مورد مسائل فنی صحبت کنیم؟

* تسنیم: پس از پایان بازی میان مربیان نفت و مجید صالح درگیری‌هایی به وجود آمد. چه واکنشی به این درگیری‌ها خواهید داشت؟

بخشی از این اتفاقات سوء‌تفاهم بود و قشنگ نیست مربیانی که تاکنون از آنها مسائل غیراخلاقی ندیده‌ایم، چنین رفتاری نشان دهند. به همه آنها توصیه کرده‌ام که دیگر به این مسائل نپردازند، چون حرکت خوبی نیست.

* تسنیم: علی چینی هم از اعضای تیم نفت پس از پایان بازی به سمت رختکن استقلال رفت تا با مجید صالح درگیر شود ...

این اتفاقات جالب نیست. از مربیان نفت می‌خواهم که دیگر در رابطه با حواشی بازی با استقلال اظهارنظر نکنند تا همه چیز به پایان برسد. با مجید صالح هم صحبت کردم تا این سوء‌تفاهامات برطرف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.