آنالیزور تیم فوتبال نفت تهران گفت: سرمربی استقلال به ما گفت که حرکت مجید صالح اشتباه بوده و با او برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از پایان دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال، مربیان تیم نفت از جمله علیرضا منصوریان، محمد خرمگاه و علی چینی به دلیل شادی مجید صالح، مربی استقلال انتقاد زیادی به این مربی وارد کرده و حتی چینی به سمت رختکن استقلال رفت تا با صالح صحبت کند.

چینی که در دهه ۷۰ پیراهن استقلال را برتن کرده و آنالیزور تیم نفت است، در گفت‌وگو با تسنیم در رابطه با اتفاقات بازی نفت تهران - استقلال صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: مجید صالح گفته که پس از پایان بازی با نفت، مشتی حواله نیمکت نفت نکرده و تنها به نشانه شادی دور خودش چرخیده است.

صالح دروغ می‌گوید! سیروس دین‌محمدی و غلامحسین حسنوی (از اعضای کادر فنی تیم نفت) کنار او بودند. حسنوی فکر کرد که صالح به سمت او مشتش را حواله کرده و به مربی استقلال گفت به خاطر این کارش خجالت بکشد. صالح اما مدعی شد که با حسنوی نبوده و با فرد دیگری بوده است! این کار چه معنایی دارد؟

* تسنیم: صالح می‌گوید بعد از پایان بازی در راهروهای منتهی به رختکن، شما و دیگر اعضای کادر فنی نفت به او بد و بیراه می‌گفتید و او نیز بدون اینکه چیز خاصی بگوید راهی رختکن شده است.

هیچ فردی به صالح بد و بیراه نگفت. ما خودمان استقلالی هستیم و بیاییم به استقلالی‌ها بد و بیراه بگوییم؟ ما از برد استقلال خوشحال بودیم و بابت باخت نفت ناراحت، ولی فردی که ادعای داشتن تحصیلات دارد چرا باید پس از پایان بازی آن رفتار را خودش بروز بدهد؟

* تسنیم: شما و منصوریان در حالی از صحبت‌های صالح با علیرضا بیرانوند ناراحت شدید که صالح اعتقاد دارد که تنها به بیرانوند گفته آنقدر تلاش کند تا او را ببخشند و حرفی از حق و ناحق نکرده است.

پیش از آغاز بازی متوجه شدم که صالح در حال صحبت کردن با بیرانوند است. او حتی با امیرارسلان مطهری نیز صحبت کرد که به مطهری گفتم برو خودت را گرم کن. صالح در این لحظه گفت که در حال صحبت با مطهری است اما من گفتم که او باید خودش را گرم کند. بیرانوند به ما گفت صالح در صحبت‌هایش به او گفته که می‌خواهند این بازیکن را خراب کنند. ابتدا این صحبت‌ها را به منصوریان انتقال ندادیم و گفتیم تمرکزش به بازی باشد.

* تسنیم: مربی استقلال از همه اعضای تیم نفت عذرخواهی کرده و از این موضوع ناراحت است که چرا تحصیلاتش را زیر سؤال برده‌اند.

فردی که تحصیلکرده است نباید با رفتارهایش تحصیلاتش را زیر سؤال ببرد. کدام پزشک و فوق‌لیسانسی را سراغ دارید که چنین رفتاری از خودش نشان دهد؟ اگر فردی از اعضای تیم ما مشتی سمت نیمکت استقلال نشان می‌داد، می‌دیدید که چه رفتاری با او می‌کردیم.

 * تسنیم: شما هم نباید پس از پاپان بازی به سمت رختکن استقلال می‌رفتید که دنبال دعوا باشید.

من برای دعوا سمت رخکتن استقلال نرفتم. در آن لحظه به یکی از مسئولان استقلال گفتم که برود صالح را صدا کند. محمد نوازی، فرزاد مجیدی و حسین ترابپور شلوغش کردند و دور و برم جمع شدند که رهایش کنم، اما من گفتم که تنها می‌خواهم از صالح سؤال بپرسم شما که ادعایت می‌شود تحصیلات داری، چرا این رفتار را از خودت نشان دادی؟ پرویز مظلومی من را دید و گفت که حرکت صالح اشتباه بوده و با او برخورد می‌کنیم. مظلومی حتی روی علی منصوریان را بوسید و گفت که صالح اشتباه کرده است و به خاطر او صالح را ببخشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.