مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: اصراری به ماندن هیچ کسی نداریم و هر کسی که دلش با ما نیست می‌تواند رضایتنامه بگیرد.

کارون یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت استقلال خوزستان و بازگشت طالب ریکانی و عادل کلاه‌کج به تمرینات خاطرنشان کرد: این بازیکنان به تمرینات بازگشتند و مشکل‌شان به طور کامل حل شده است. اگر نیاز باشد این دو نفر به صلاحدید کادر فنی مقابل فولاد به میدان می‌روند.

وی در مورد وضعیت سعید سالارزاده و حمیدی اظهار داشت: حمیدی رضایتنامه خود را دریافت کرد و به طور کامل از استقلال جدا شد. سالارزاده هم درخواست رضایتنامه کرده اما هنوز برای دریافت آن به باشگاه نیامده است. هر کسی که دلش با تیم نیست می‌تواند رضایتنامه بگیرد و از جمع ما جدا شود.

مدیرعامل استقلال اهواز در رابطه با بیانیه علی حنطه که موجب ناراحتی او هم شده است، اظهار داشت: اینکه ۲-۳ روز قبل از یک بازی مهم مثل دیدار با فولاد بیانیه بدهیم خوب نیست چرا که باید تمرکزمان را روی بازی بگذاریم. نباید با هر مصاحبه‌ای که علیه ما می‌شود ناراحت شویم و واکنشی داشته باشیم. در فوتبال قرار نیست همه از ما راضی باشند و باید ظرفیت ما بیشتر باشد تا مقابل هر انتقادی واکنش نشان ندهیم.

یعقوبی در مورد دیدار مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: فولاد تیم بسیار خوبی است. همانطور که ما تیم خوبی هستیم. متاسفانه امسال شرایط طوری بوده که هر دو تیم نتوانستند نتایج خوبی بگیرند. جایگاه دو تیم در جدول مکان فعلی نیست و مطمئن باشید وضعیت دو تیم در جدول بهبود پیدا می‌کند.

وی در رابطه با وضعیت مالی استقلال اهواز عنوان کرد: تاکنون ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا قبل از نیم‌فصل پرداخت‌های دیگری به بازیکنان داشته باشیم.

مدیرعامل استقلال اهواز در پایان گفت: از هواداران دو تیم می‌خواهم روز بازی به ورزشگاه بیایند و تیم محبوب خود را تشویق کنند و روح تازه‌ای به فوتبال استان بدهند. بدون شک فولاد و استقلال اهواز با حمایت هواداران‌شان می‌توانند وضعیت بهتری پیدا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.