بهرام افشارزاده می گوید علیرضا منصوریان از سرمایه های استقلال است و حرمت او و دیگر پیشکسوتان استقلال بر تمام ارکان باشگاه واجب است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی استقلال و نفت در جام حذفی ، مسابقه ای جذاب و پر حادثه شد . این بازی زیبا و نمایش حیرت انگیز مهدی رحمتی در مهار پنالتی ها اما در پایان با حوادث و حاشیه هایی تلخ ، خراب شد. بعد از بازی ، علیرضا منصوریان که در تمام طول بازی سعی کرد روی نیمکت بنشیند و خود را کنترل کند تا در دیدار با تیم محبوب همه سال های فوتبالش ، باعث رنجش هواداران نباشد ، خشمگین بود. خشمگین از رفتار مجید صالح ، دستیار مظلومی . منصوریان به شدت گلایه کرد از رفتارهای صالح . بهرام افشارزاده مدیر استقلال با اشاره به این اتفاقات تلخ بعد از بازی گفت:«متاسفم که بازی زیبای دو تیم ، در نهایت به اینجا ختم شد. این مسابقه را ما یک رقابت برادرانه درون خانوادگی می دیدیم که به نظرم هر دو تیم با تمام وجود برای ارائه یک بازی زیبا ، تلاش کردند. خب شکر خدا استقلال این بازی را با درخشش مهدی رحمتی برد و جا دارد همین جا من هم مثل همه هواداران ، از کاپیتان خوب تیم مان تشکر کنم برای نمایش فوق العاده اش.»

اما درباره اتفاقات بعد از بازی . او می گوید:« من این اتفاقات را اصلا نمی پسندم. البته با مجید صالح تماس گرفتم و او تاکید داشت درباره خوشحالی بعد از پیروزی یا حرف ها و نصیحت هایی که به بیرانوند داشته ، بدون تعمد بوده و اعتقاد داشت رفتار بدی نکرده اما همانجا به او توضیح دادم که نباید کاری کند که خدای ناکرده برای یکی مثل علیرضا منصوریان دلخوری ایجاد شود. مشی استقلال ، همیشه احترام به همه پیشکسوتان و خانواده اش است. به هر حال ما بروز چنین دلخوری هایی را نمی پسندیم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )