سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: شمسایی، حسن‌زاده و صفری لیاقت کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا را دارند.

محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برگزاری دوره آموزشی مدیریت فوتسال و حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها در تهران اظهار داشت: فکر می‌کنم برگزاری این دوره برای ما بسیار خوب بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد مانند فوتبال، باشگاه‌های فوتسال را هم حرفه‌ای کند و این کار را از ایران و ژاپن شروع کرده است.

وی ادامه داد: در حاشیه این کلاس جلسه خوبی در مورد تیم ملی با افتخاری و تارقلی‌زاده داشتم. در ضمن برنامه سفر به تورنمنت چین هم پیش‌بینی شد. قرار بر این شد که روز ۲۶ آذر به چین سفر کنیم. اگر برنامه تمرینی ما تأیید شود دو هفته قبل از سفر به چین اردوی تدارکاتی را برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص اینکه سه بازیکن ایرانی نامزدهای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا شده‌اند، گفت: شمسایی، حسن‌زاده و صفری لیاقت کسب این عنوان را دارند. مهم این است که این افتخار نصیب ایران شود. باور کنید برای من فرقی ندارد که چه کسی این عنوان را کسب کند بلکه بلند شدن پرچم ایران مهم است.

ناظم‌الشریعه ادامه داد: حتماً تأسیسات دریایی هم به عنوان بهترین تیم فوتسال آسیا انتخاب می‌شود تا این افتخارات برای فوتسال ایران کامل شود. باور کنید با توجه به امکاناتی که ما و مثلاً ژاپن داریم چنین عناوینی برای فوتسال‌مان خوب است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.