لیورپول توانست دومین برد متوالی خود در لیگ اروپا را با هدایت یورگن کلوپ کسب کند و اینبار برابر بوردو به برد ۲ بر یک برسد تا صعودش را به مرحله بعد این رقابتها قطعی کند.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفه ماقبل پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا لیورپول در خانه خود یعنی ورزشگاه آنفیلد پذیرای بوردو فرانسه بود. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود و در دیدار برگشت نیز اشتباه عجیب مینیوله دروازه بان لیورپول کافی بود تا هنری ساویت در دقیقه ۳۳ گلزنی کند و مهمان را پیش بیندازد.

در ادامه لیورپول صاحب یک ضربه پنالتی شد و جمز میلنر بازیکن سابق استون ویلا و منچسترسیتی موفق شد گلزنی کند و بازی را به تساوی بکشاند. در دقایق پایانی نیمه نخست نیز کریستین بنتکه باز هم در نقش گلزن ظاهر شد و گلزنی کرد تا این دیدار با برتری ۲ بر یک شاگردان کلوپ به پایان برسد. بدین ترتیب لیورپول با کسب این سه امتیاز، ۹ امتیازی شد و صعودش را به دور بعدی قطعی کرد و برای کسب عنوان اول گروه باید در دیدار نهایی مقابل سیون حداقل یک تساوی کسب نماید.

در دیگر دیدار ناپولی موفق شد در دیداری تشریفاتی، بروخه بلژیک را هم شکست دهد. تیم ایتالیایی که صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده بود در خانه حریف به دیدار بروخه رفت و در نهایت با یک گل برتری به پیروزی رسید. ولاد چرچیس تک گل ناپولی را در این دیداربه ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.