ستاره اسبق سه‌شیر و اسطوره همیشگی ساوت‌‌همپتون معتقد است کریستیانو رونالدو به خاطر آمادگی خوب، تا ۴۰ سالگی می‌تواند فوتبال بازی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس در مورد وضعیت آینده رونالدو، هم اکنون‌ بحث‌های زیادی در سطح رسانه‌ها مطرح می‌شود. در این حال برخی معتقدند گلزن ۳۰ ساله پرتغالی در مادرید یا احتمالا تیمی نظیر پاری‌سن‌ژرمن تا ۳، ۴ سال دیگر بازی خواهد کرد و بعد برای همیشه فوتبال را کنار خواهد گذاشت.

اما «مت لوتیسیر» که در سال‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ بازیکن انگلیس معروف به سه‌شیر بوده، نظر متفاوتی دارد.

این چهره انگلیسی که اکنون ۴۶ ساله شده و به عنوان پیشکسوت هر از گاهی نظرش را در مورد فوتبال بیان می‌کند، کاپیتان تیم پرتغال و مهاجم کنونی رئال را با «رایان گیگز»، گلزن ولزی سابق منچستریونایتد مقایسه می‌کند.

به باور لوتیسیر، گلزن کهکشانی تا یک دهه دیگر قابلیت بازی دارد.

لوتیسیر که در تمام دوران ورزشی به پیراهن تیم ساوتهمپتون وفادار ماند، اظهارداشت:رونالدو ورزشکاری شگفت‌انگیز  است. با شناختی که از او دارم، به هیچ‌وجه تعجب نخواهم کرد اگر مثل رایان گیگز سال‌ها بازی کند.

وی ادامه داد:کریس، ورزشکاری است که خوب به خودش می‌رسد. نگرش صحیحی در کارش دارد. فوق‌العاده هم با شور و انگیزه کارش را دنبال می‌کند. فکر می‌کنم شرایط او از هر جهت مناسب بوده و  سال‌های زیاد دیگری را به عنوان بازیکن تجربه خواهد کرد.

او تصریح کرد: با این شرایط رونالدو می‌تواند تا ۴۰ سالگی بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.