رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ با هشدار به سرمربی کنونی این تیم تأکید کرد که پپ گواردیولا به زودی برنامه‌اش برای ماندن یا نماندن روی نیمکت قهرمان آلمان را اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرارداد پپ گواردیولا با بایرن‌مونیخ در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و این روزها بحث تمدید قرارداد او سوژه رسانه‌های آلمانی و البته انگلیسی شده است، جایی که گفته می‌شود منچسترسیتی محتمل‌ترین مقصد این مربی اسپانیایی است. باشگاه بایرن‌مونیخ در نظر دارد تا در صورت به توافق رسیدن با پپ گواردیولا قرارداد او را تا سال ۲۰۱۸ تمدید کند.

کارل هاینتس رومنیگه در گفت‌و‌گو با نشریه «اشپیگل» آلمان در خصوص آینده سرمربی اهل کاتالان بایرن‌مونیخ گفت: پیش از این گفته‌ایم که تا پیش از پایان سال ۲۰۱۵ در خصوص آینده گواردیولا به نتیجه خواهیم رسید. می‌دانم که آن موقع هم دیر است و خیلی به کریسمس نزدیک هستیم، ولی پس از بازی بایرن مقابل هانوفر در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۸ آذر ۹۴) بلافاصله مذاکره با پپ را آغاز و متعاقب آن نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال شایعات ادامه خواهد داشت. کسی در این دنیا نیست که بگوید جانشینی برایش وجود ندارد. این هم امری عادی است. بازیکنان می‌آیند و می‌روند و این در مورد مربیان هم صدق می‌کند. به هر حال من آرام هستم. اگر در نهایت گواردیولا برود، اطمینان دار که مربی سطح بالا و عالی جای او را خواهد گرفت. باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ تأکید کرد: فکر نمی‌کنم گواردیولا در تصمیم‌گیری تعلل کند. کل باشگاه این مذاکرات را با آرامش و با احترام تحت کنترل دارد، البته گواردیولا هم با احترام متقابل به این قضیه نگاه می‌کند. دوست دارم همیشه کمترین تنش را در باشگاه داشته باشیم. به هر حال مشکلی نمی‌بینم.

گواردیولای ۴۴ ساله با بایرن تا‌کنون دو بار فاتح بوندس‌لیگا، یک بار قهرمان جام حذفی آلمان، یک عنوان سوپرجام اروپا و فاتح جام باشگاه‌های جهان شده است. کارلو آنچلوتی، سرمربی فصل گذشته رئال‌مادرید و ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ از گزینه‌های احتمالی جانشینی پپ هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.