اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران امروز در تمرین تیم سایپا حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مارکار آقاجانیان، دن گاسپار و اوسیانو در ادامه حضور بر سر تمرینات تیم های باشگاهی امروز صبح در تمرین تیم سایپا حاضر شدند و به گرمی مورد استقبال مدیرعامل باشگاه و کادر فنی این تیم قرار گرفتند.

جلالی بعد از خوش آمدگویی به اعضای کادر فنی و صحبتی کوتاه با مربیان تیم ملی به تمرین تیمش اضافه شد.

پس از آن بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا با استقبال گرم از حضور مربیان تیم ملی در تمرین سایپا گفت: حضور شما باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان ما می شود. خوشحالم که شما اینجا حضور دارید. باشگاه سایپا حامی تیم ملی است. عملکرد تیم ملی در بازی های اخیر به ویژه در دیدار برابر گوام پس از ١٠ نفره شدن بسیار خوب بود. جوانگرایی انجام شده در تیم ملی قابل ستایش است.

وی با قدردانی از زحمات کارلوس کی روش در تیم ملی اظهار داشت: جسارت کادر فنی تیم ملی در استفاده از جوانان قابل تقدیر است. امیدوارم فوتبال ایران قدردان زحمات کی روش باشد و شایستگی حضور چنین مربی را نشان دهد. امیدوارم سرمربی تیم ملی با سلامتی کامل و توان مدیریتی که ما از ایشان سراغ داریم بتواند تا جام جهانی در فوتبال ایران حضور داشته باشد.

رضایی با اعلام حمایت باشگاه سایپا از تیم ملی عنوان کرد: باید همه امکاناتی که در اختیار فوتبال ایران است برای کمک به تیم ملی بسیج شود چرا که موفقیت تیم ملی، موفقیت فوتبال ایران است.

در اواسط تمرین هم جواد نکونام، ابراهیم صادقی، وحید محمدزاده و مهدی ترابی نزد مربیان تیم ملی آمدند و به آنها خوش آمد گفتند.

رضایی در پایان گفت: سلام گرم من را به آقای کی روش برسانید و امیدوارم ایشان در سلامتی کامل با همان انگیزه و توان مدیریتی به کارشان در تیم ملی ادامه دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.