سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با نام بردن از وحید شمسایی و فرشته کریمی به موفقیت فوتسال ایران در سال ۲۰۱۵ اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نامزدهای بهترین‌های فوتبال قاره آسیا در حالی روز چهارشنبه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد که قرار است مراسم معرفی بهترین‌ها، چند روز دیگر در کشور هندوستان برگزار شود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی، به اتفاقات مهم فوتبالی و فوتسالی در سال ۲۰۱۵ در قاره آسیا پرداخته و از کشور ایران هم در رشته فوتسال یاد کرده است.

در این گزارش درباره فوتسال ایران آمده است: گل دقیقه ۸ فرشته کریمی در یک دیدار سخت و دشوار باعث برتری ایران مقابل ژاپن در دیدار فینال جام ملتهای آسیا شد تا ایران اولین عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد و هواداران فوتسال در ایران بعد از قهرمانی تاسیسات دریایی در فوتسال جام باشگاه‌های آسیا یک جشن دیگر بگیرند. قهرمانی تاسیسات تحت تاثیر عملکرد وحید شمسایی که برترین گلزن این مسابقات هم شد قرار داشت که در دیدار فینال توانست تیم القادسیه را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست بدهد تا ایران که در جام باشگاه‌ها از ۲۰۱۲ قهرمان نشده بود، به جام برسد.

در این گزارش به قهرمانی استرالیا در جام ملتهای آسیا، قهرمانی تیم دختران ژاپن در مسابقات زیر ۱۹ سال، قهرمانی عمان در فوتبال ساحلی و تعلیق فدراسیون فوتبال کویت هم اشاره شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.