هافبک رئال مادرید نسبت به حرکت خشن خود در دیدار برابر بارسلونا واکنش نشان داد. او تاکید کرد که چنین حرکاتی در ذاتش وجود ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، ایسکو شنبه شب در دیدار تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در دقیقه ۸۳ پس از خطای شدید روی نیمار از داور کارت قرمزمستقیم دریافت کرد و از زمین اخراج شد. به همین دلیل کمیته مسابقات لالیگا اسپانیا این بازیکن رئال را از حضور در دو بازی محروم کرد.

هافبک ملی‌پوش رئال مادرید پس از پیروزی تیمش برابر شاختار دونتسک درباره حرکت خشن خود در دیدار برابر بارسلونا گفت: ال کلاسیکو بازی است که هر بازیکن دوست دارد در آن به میدان برود اما در نهایت این سرمربی تیم است که باید تصمیم بگیرد. نتیجه بسیار دردناک بود و حتی تلخ‌تر از نیمکت‌نشینی بود. باید بگویم که از حرکت خود پشیمان هستم و نباید چنین حرکتی را بار دیگر انجام دهم.

او در واکنش به محرومیت دو جلسه‌ای از سوی کمیته برگزاری رقابت‌های لیگا هم گفت: به چنین محرومیتی افتخار نمی کنم. امیدوارم دیگر هیچگاه چنین حرکتی را انجام ندهم. چنین رفتارهایی در ذات من وجود ندارد.

ایسکو در دیدار برابر شاختار دونتسک در ترکیب اصلی رئال مادرید به میدان رفت. او درباره این دیدار هم گفت: متاسفانه در دقایق پایانی تمرکز خود را از دست دادیم و سه گل دریافت کردیم. این واقعا نگران کننده است. نباید اجازه دهیم که دروازه‌مان به راحتی باز شود. بازی بسیار خوبی را تا دقایق پایانی به نمایش گذاشیم اما به یکباره همه چیز به هم ریخت.

او در پایان سخنان خود گفت: از کسب این پیروزی بسیار خوشحال هستیم. باید اشتباهات خود را برطرف کنیم و دیگر اجازه ندهیم که دروازه‌مان به راحتی باز شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.