سرمربی هلندی شیاطین سرخ از تساوی خانگی شاگردانش مقابل نماینده هلند ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسینم، لوئیز فن‌خال در پی تساوی خانگی بدون گل شب گذشته (چهارشنبه) مردانش مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون هلند در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که سرنوشت صعود این تیم به مرحله بعد رقابت‌ها را به بازی آخر مقابل ولفسبورگ کشاند، گفت:  نتیجه ناامیدکننده‌ای بود، چون می‌توانستیم در چندین مقطع از این بازی کار را تمام کنیم. موقعیت‌های ما در نیمه اول برای گشودن دروازه پی‌اس‌وی خیلی بهتر بودند و در نیمه دوم هم  چند موقعیت‌ داشتیم به خصوص فرصتی که جسی لینگارد از دست داد. در نیمه نخست لینگارد بازی بهتری را به نمایش گذاشت، ولی منچستریونایتد در مجوع بازی خوبی را ارائه نداد.

وی افزود: نیمه اول بازی متعادلی را از خود ارائه دادیم، ولی با وجود تغییراتی هم که در تیم ایجاد کردم، پیشرفتی در کیفیت تیم حاصل نشد. با این حال در نیمه دوم تنها یک موقعیت به آیندهوون دادیم. در پایان هم نتیجه تساوی بدون گل ناامیدکننده بود چون حالا باید حتماً در خانه ولفسبورگ به پیروزی برسیم که بازی دشواری است. در کل به نظرم کیفیت بازی‌مان نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ادامه تأکید کرد: عملکرد بازیکنان به فرم و شکل  آنها به هنگام بازی بستگی است. به هر حال آنها هم انسان هستند. همچنین عملکرد تیم به میزان آمادگی حریف هم بستگی دارد، اینکه آنها چطور بازی می‌کنند و در دفاع و حمله چطور هستند. به هر حال هرگز نمی‌شود حدس زد که چه اتفاقی قرار است در جریان بازی بیفتد. شاید بشود حدس زد ولی دقیقاً نمی‌دانید که چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

فن‌خال تصریح کرد: به هر حال ما هنوز تیم دوم جدول هستیم و همچنان در موقعیت صعود به دور بعد هستیم. باید در خانه ولفسبورگ جواز راهیابی به مرحله یک‌هشتم نهایی را بگیریم، هر چند کار خیلی دشواری داریم. اگر در این بازی در اولدترافورد به برتری می‌رسیدیم کار تمام شده بود، ولی وقتی بازی رفت را در اینجا از ولفسبورگ بردیم، چرا نتوانیم در بازی برگشت در خانه آنها به برتری برسیم؟

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هلند در پایان تأکید کرد: البته که از ضعف‌مان در گلزنی نگران هستم، ولی می‌دانم که گل‌های‌مان از راه خواهند رسید. به هر حال گلزنی نتیجه یک عملکرد خوب یا بد نیست. ما در این بازی حداقل باید سه گل می‌زدیم ولی موفق به این کار نشدیم، با این حال ممکن است در بازی بعدی‌مان از هیچ به گل برسیم. به هر حال فوتبال همین است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.