سرمربی شیلیایی من‌سیتی معتقد است تیمش در دو بازی رفت و برگشت می‌توانسته به پیروزی مقابل قهرمان ایتالیا برسد.

به گزارش خبرگزاری تسینم، مانوئل پیگرینی در توضیح شکست یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل میزبان خود، یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما موقعیت‌هایی را در این بازی داشتیم و به ثمر رساندن گل تساوی برای‌مان خیلی اهمیت داشت و حتی این شانس را با موقعیتی که نصیب فرناندو شد، داشتیم هرچند از آن استفاده لازم را نبردیم. البته نباید فراموش کرد که بازی در ورزشگاه یوونتوس و تقابل با بیانکونری کار ساده‌ای نیست با این حال عملکرد بدی را ارائه ندادیم. ما در ترکیب‌مان مصدومان زیادی داریم، ولی در این دیدار تیمی باشخصیت بودیم. دلایل مختلفی هم برای انتخاب ترکیب تیمم دارد، ولی فکر می‌کنم با ترکیب درستی بازی را شروع کردیم.

وی افزود: هر دو بازی رفت و برگشت مقابل یوونتوس خیلی نزدیک بود و شاید یوونتوس خوش‌شانس بود که در هر دو بازی به پیروزی رسید. هم در منچستر و هم در تورین، هر دو تیم شایسته پیروزی بودند. یوونتوس بازیکنان خیلی خوبی دارد و بازی در خانه آنها دشوار است. آنها چهار عنوان قهرمانی متوالی در سری A کسب کرده‌اند و فصل گذشته هم به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کردند و این نشان می‌دهد که یووه تیم خیلی خوبی است.

پگیرینی در ادامه اظهار داشت: حالا هم باید ببینیم که یوونتوس در بازی آخرش در سویل مقابل سویا چه خواهد کرد، بازی که باید سویا در آن پیروز شود. امیدوارم یووه در بازی بعدی‌اش شکست بخورد و ما هم با غلبه بر بورسیا مونشن‌گلادباخ به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شویم.

سرمربی شیلیایی من‌سیتی در مورد قرعه دوره بعد تیمش هم عنوان کرد: سه‌شنبه شب بارسلونای قدرتمندی را دیدیم، ولی تجزیه و تحلیل کلی لیگ قهرمانان اروپا کار دشواری است. به هر حال امیدوارم که در مرحله یک‌هشتم نهایی کمی خوش‌شانس باشیم و قرعه خوبی نصیب‌مان شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.