سرمربی تیم شاختار دونتسک بعد از باخت خانگی مقابل رئال مادرید گفت: تنها نکته مثبت ما ۲۰ دقیقه پایانی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس فارس شب گذشته در دور پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شاختار دونتسک هرچه تلاش کرد از کهکشانی‌های مادریدی در ورزشگاه خانگی‌اش، امتیاز بگیرد، نشد.

شاگردان میرکا لوچسکو در این بازی که در ورزشگاه لویو آره‌نا انجام می‌شد، حتی ۳ گل نیز زدند اما در نهایت ۴ بر ۳ مغلوب تیم بزرگ اسپانیا و جهان شدند.

مربی تیم میزبان بعد از باخت اظهارکرد: ۷۰ دقیقه خوب نبودیم و تنها نکته مثبت بازی ما، همان ۲۰ دقیقه پایانی بود. بعد از آنکه تایسون را به بازی فرستادم، ظاهرا تیم بیدار شد. از نظر دفاعی مرتکب اشتباهات خیلی زیادی شدیم. به خصوص که مقابل رئال بازی کنید و از حریف نیز عقب باشید.

لوچسکو ادامه داد: واقعا عملکردمان عجیب بود. حتی بازیکنان با تجربه هم مرتکب اشتباه شدند. اشتباهاتی که هیچ لزومی نداشتند. البته عدم حضور داریو و کوخر که مصدوم بودند، باعث نابسامانی بیشتر در تیم شده بود.باید در نظر داشت که رئالی‌ها می‌توانند جای بازیکنان غایب خود را با دیگر نفرات پرکنند. اما ما این امکان را نداریم.

در این مسابقه رونالدو ۱۸ و ۷۰ مودریچ ۵۰ و کارواخال ۵۲ برای رئال گل زدند. میزبان اوکراینی نیز توسط تکسیرا ۷۷و ۸۸ دنتینو ۸۳ گلزنی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.