تیم‌های فوتسال ایران، ژاپن و کاستاریکا شانس صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام جهانی فوتسال زنان را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از مسابقات جام جهانی کوچک فوتسال زنان بامداد امروز پنجشنبه در کشور گواتمالا برگزار شد که تیم ملی ایران برابر برزیل به میدان رفت و با نتیجه سنگین ۶ بر صفر از حریفش شکست خورد. ایران در دیدار اول برابر پرتغال با نتیجه یک به ۳ شکست خورده بود و در حال حاضر بدون امتیاز در رده سوم جدول گروه اول قرار دارد. ایران با قبول این دو شکست شانس صعود به مرحله نیمه نهایی را از دست داد.

در دیگر دیدار گروه اول، تیم پرتغال موفق شد با نتیجه ۷ بر یک کاستاریکا را شکست بدهد و بعد از برزیل در رده دوم جدول این گروه بایستد.

در گروه دوم هم تیم اسپانیا با نتیجه ۵ بر ۲ ژاپن، دیگر تیم آسیایی این مسابقات را شکست داد تا ژاپن هم به سرنوشت ایران دچار شود و شانس صعود به مرحله نیمه نهایی را از دست بدهد. همچنین تیم گواتمالا، میزبان این مسابقات دست به کار بزرگی زد و توانست تیم روسیه را با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کند تا رقابت برای صعود به مرحله نیمه نهایی در گروه دوم نزدیک و حساس شود.

نتایج روز دوم مسابقات فوتسال جام جهانی کوچک زنان به این شرح است:

*پرتغال ۷ - کاستاریکا یک

* ژاپن ۲ - اسپانیا ۵

* برزیل ۶ - ایران صفر

* گواتمالا صفر - روسیه صفر

جدول رده بندی جام جهانی زنان

گروه A

۱- برزیل ۶ امتیاز - تفاضل گل ۱۵

۲- پرتغال ۶ امتیاز - تفاضل گل ۸

۳- ایران بدون امتیاز - تفاضل گل ۸-

۴- کاستاریکا بدون امتیاز - تفاضل گل ۱۵-

گروه B

۱- روسیه ۴ امتیاز - تفاضل گل ۲

۲- گواتمالا ۴ امتیاز - تفاضل گل یک

۳- اسپانیا ۳ امتیاز

۴- ژاپن بدون امتیاز

برنامه روز سوم مرحله گروهی مسابقات که پنجشنبه شب برگزار می‌شود، به این شرح است:

* ایران - کاستاریکا

* روسیه - ژاپن

* برزیل - پرتغال

* گواتمالا - اسپانیا

برنامه ریزی مسابقات به گونه‌ای است که تیم‌های سوم هر گروه برای کسب عنوان پنجم و ششم به مصاف هم خواهند رفت و تیم‌های چهارم دو گروه برای قرار گرفتن در رده هفتم یا هشتم با هم رو در رو خواهند شد. ایران در صوت کسب یک مساوی برابر کاستاریکا تیم سوم گروهش خواهد بود و به احتمال زیاد برای کسب عنوان پنجم یا ششم باید به مصاف یکی از دو تیم گواتمالا یا اسپانیا برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.