شب دوم از هفته پنجم لیگ قهرمانان با برتری خفیف رئال مادرید از پیش صعودکرده و اضافه شدن یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن به جمع تیم‌های مرحله بعد پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب دوم از هفته پنجم لیگ قهرمانان نتایجی مانند برتری خفیف رئال مادرید از پیش صعودکرده، گره خوردن کار منچستریونایتد و اضافه شدن یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن به جمع تیم‌های مرحله بعد را در پی داشت.

 مهمترین اتفاقات شب دوم هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، صعود پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس، تساوی منچستریونایتد و از سر گرفته شدن روند پیروزی‌های رئال‌مادرید بود.

 در گروه اول، رئال مادرید با چهار گل کریس رونالدو در دقایق ۱۸ و ۷۰، مودریچ در دقیقه ۵۰ و کارواخال در دقیقه ۵۲، ۴ بر صفر در زمین شاختار دونتسک اوکراین پیش افتاد، اما رقیب با گل‌های تیکسیرا در دقیقه ۷۸ (پنالتی) و ۸۹  و دنتینو در دقیقه ۸۳ اختلاف را به حداقل رساند و در نهایت رئال مادرید به برتری خفیف ۴ بر ۳ دست یافت.

 پاری‌سن‌ژرمن به وسیله دی‌ماریا در دقایق ۱۴ و ۶۸، رابیو در دقیقه ۳ ، زلاتان در دقیقه ۵۰  و مورا در دقیقه ۸۲ و در حالی که روزنبرگ در دقیقه ۶۱ یک پنالتی مالموی میزبان را هدر داد در زمین تیم سوئدی ۵ بر صفر پیروز شد تا پشت سر رئال مادرید ۱۳ امتیازی با ۱۰ امتیاز، صعود به مرحله بعدی را قطعی کند.

در گروه دوم، منچستریونایتد در پایان یک بازی کم‌حادثه در خانه مقابل آیندهوون به تساوی بدون گل دست یافت تا هشت امتیازی شده و پشت سر ولفسبورگ ۹ امتیازی و بالاتر از آیندهوون هفت امتیازی در بازی‌های دور پایانی، شانس صعود را جستجو کند.

اتلتیکومادرید هم با گل‌های گریزمان در دقایق ۱۳ و ۶۵ بازی خانگی را از گالاتاسرای که مصطفی دنیزلی را روی نیمکت داشت، برد. تیم اسپانیایی در امتیاز ۱۰ با بنفیکا شریک شد و دست در دست این تیم به دور بعد صعود کرد.

در گروه چهارم اما تک گل دقیقه ۱۸ ماندزوکیچ برای پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل منچسترسیتی از پیش صعود کرده کافی بود.

مونشن‌گلادباخ هم با چهار گل استیندل در دقایق ۲۹ و ۸۳، جانسون در دقیقه ۶۸ و رافائل در دقیقه ۷۸ مقابل گل‌های دقیقه ۸۲ ویتولو و پنالتی دقیقه ۹۰ بانگا، ۴ بر ۲ سویا را برد.

 یوونتوس با ۱۱ و منچسترسیتی با ۹ امتیاز از هم‌اکنون به دور بعد صعود کرده‌اند.

 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.