مربی تیم فوتبال استقلال گفت: من بعد از بازی خیلی خوشحال بودم، ولی اگر این خوشحالی باعث ناراحتی مربیان نفت شده، از تمامی آنها عذرخواهی می‌کنم.

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقات رخ‌داده در ورزشگاه تختی و ناراحتی بازیکنان و کادر فنی نفت، اظهار داشت: من بعد از بازی خوشحال بودم و به خاطر همین خوشحالی نیز هیجان‌زده شدم، ولی شاید کادر فنی و بازیکنان نفت به این دلیل از من ناراحت شده باشند که از آنها عذرخواهی می‌کنم. اگر این خوشحالی من باعث ناراحتی آنها شده، از مجموعه نفت و کادر فنی این تیم عذرخواهی می‌کنم.

وی درخصوص اظهارات علی چینی که گفته بود صالح از مریخ آمده است، گفت: اشکالی ندارد، اجازه بدهید این صحبت‌ها مطرح شود، من پاسخی نمی‌دهم. باز هم می‌گویم اگر دوستان ناراحت شدند، من عذرخواهی می‌کنم.

مربی تیم استقلال در ادامه گفت: بعد از بازی مشت گره کردم و شاید به خاطر این مسئله آنها ناراحت شدند، ولی منظور من اصلاً به سمت آنها نبود و باز هم تأکید می‌کنم اگر این موضوع باعث ناراحتی آنها شده است، عذرخواهی می‌کنم.

وی درخصوص اظهارات کادر فنی نفت مبنی بر اینکه صالح از الفاظ رکیک استفاده کرده است، گفت:‌ اصلاً چنین موضوعی نیست و هنگام یکه بازی تمام شد بلافاصله وارد رختکن شدم.

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه نفتی ها مدعی بودند او قبل از بازی با بیرانوند صحبت کرده و به نوعی او را علیه مسئولان تیمش تحریک کرده است، گفت: من فکر نمی‌کنم حرف بدی به بیرانوند زده باشم، به او گفتم آن‌قدر صبوری کن و مدیریت داشته باش تا حقت را بگیری. این حرف به نظر شما بد است؟ من که نمی‌توانم برای کسی تصمیم بگیرم، فقط از بیرانوند خواستم در این شرایط مدیریت کند، چون این حق را داشتم که به‌عنوان مربی سابق او به بیرانوند مشورت بدهم، ولی اصلاً با او درباره مسائلی که نفت می‌گویند صحبت نکردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.