مدافع تیم فوتببال نفت تهران با بیان اینکه فکر می کردم مجید صالح مربی‌ای با دیسیپلین و با تجربه است گفت: برای صالح با چنین رفتاری که از خود نشان داد بسیار متاسفم.

به گزارش خبرنگار مهر،  سیدجلال حسینی پس از شکست نفت مقابل استقلال در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از بازی هم تیمی هایش گفت: اصلا مستحق شکست نبودیم و می توانستیم در ۱۲۰ دقیقه استقلال را شکست دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا نفت امسال شرایط خوبی ندارد، تصریح کرد: متاسفانه همانند سال گذشته نبودیم و شاید نبود ستاره ها در تیم‌مان باعث شد تا نتوانیم مثل فصل پیش امتیازات لازم را کسب کنیم.

مدافع نفت تهران در خصوص رفتار مجید صالح نیز گفت: واقعا برای صالح متاسفم. من همیشه او را یک انسان پخته و باتجربه تصور می کردم اما تعجب می کنم که او این حرکات زشت و ناشایست از خود ارائه می دهد.

وی افزود: صدا و سیما باید در انتخاب کارشناسانش وسواس بیشتری به خرج دهد. وی وقتی مربی استقلال است به چه علت باید در خصوص تیم نفت قبل از بازی مقابل استقلال به عنوان کارشناس در تلویزیون حاضر شود و علیه تیم ما صحبت کند و بعد هم بیاید با حرکات ناشایست دست، باعث رنجش خاطر مربیان ما شود.

مدافع نفت تهران در پایان و در پاسخ به این سئوال که چه زمانی در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد گفت: در این چند روز کادر پزشکی زحمات زیادی برای من کشید و هر روز مرا تست می کردند و قرار است از روز شنبه در تمرینات گروهی شرکت کنم تا بتوانم به میادین برگردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.