مربی تیم فوتبال استقلال از مسئولان باشگاه نفت عذرخواهی کرد.

مجید صالح در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حواشی رخ داده پس از دیدار استقلال با نفت تهران اظهار کرد: هیچ درگیری پس از بازی رخ نداد. بعد از پیروزی تیم ما فقط یک شادی معمولی انجام دادم و دست‌هایم را گره کردم. اگر این حرکت من باعث ناراحتی مجموعه باشگاه نفت تهران شده از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. من منظوری بابت آن حرکات نداشتم.

وی درباره صحبت‌های محمد خرمگاه که گفته صالح قبل از بازی با بیرانوند و ارسلان مطهری صحبت‌هایی را انجام داده است گفت: مطهری در تیم امید بازیکن من بوده و بیرانوند هم زمانی که من در تیم ملی بودم به تیم ملی دعوت می‌شد. من بیرانوند را نصیحت کردم و گفتم باید فقط تمرین کند و عذرخواهی کند تا مربیانش او را ببخشند و او را بازی دهند. چیز دیگری هم به او نگفتم. البته درباره تیم ملی هم دقایقی با او صحبت کردم. به من هیچ ارتباطی ندارد که او را بازی می‌دهند یا خیر. من فقط بیرانوند را نصیحت کردم. با ارسلان مطهری هم درباره اردوی تیم ملی امید صحبت کردم و صحبتی غیر از این نداشتیم.

او در پایان خاطرنشان کرد:‌ باز هم تکرار می‌کنم اگر مسئولان باشگاه نفت به خاطر حواشی که رخ داده از من ناراحت هستند از آ‌ن‌ها عذرخواهی می‌کنم. این مسئله تمام شده است. بعد از بازی مربیان استرس دارند و شاید از روی عصبانیت حرفی می‌زنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.