مربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه صالح رفتار ناشایستی از خود نشان داده است، گفت: کار او غیرحرفه ای بود و نشان داد که در استقلال جایی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خرمگاه پس از شکست نفت برابر استقلال با بیان این مطلب افزود: تنها نقطه تاریک این بازی رفتار زشت و ناپسند مجید صالح بود که متاسفانه نمی دانست در چه تیمی مربیگری می کند. او نباید خود را استقلالی بداند و فکر نکند که همیشه خواهد برد.

وی ادامه داد: سال گذشته ما استقلال را شکست دادیم اما آیا چینن رفتار زشتی از خود نشان دادیم و باعث رنجش هواداران شدیم. چرا او تنها در استقلال چنین حرکاتی انجام می دهد. مگر محمد نوازی، فرزاد مجیدی و سیروس دین محمدی بعد از بازی چنین حرکاتی کردند.

وی افزود: نقطه تاریک و بسیار زشتی که مجید صالح از خود نشان داد صحبت کردن با بازیکن ما قبل از شروع دیدار بوده است. وی به بیرانوند گفته منصوریان دارد تو را خراب می کند و می خواهد تو را از تیم ملی دور کند. آیا این صحبت ها از یک مربی که خود را معلم می داند صحیح است؟ او به چه حقی قبل از دیدار با روح و روان بازیکن ما بازی می کند و به او پیشنهاد می دهد. صالح حتی با ارسلان مطهری هم صحبت کرده و این نشان می دهد که او بسیار غیرحرفه ای است. او برخلاف اینکه چند کاغذ و قلم بدستش می گیرد و خود را یکی از کارشناسان می داند بسیار غیرحرفه‌ای و غیر فوتبالی است.

مربی نفت تهران ادامه داد: او اگر استقلالی بود با حرکات ناشایست دستش به منصوریان توهین نمی کرد. در زمانی که او آرزوی بودن در استقلال را داشت منصوریان، من و علی چینی سالها با جان و دل برای این تیم بازی کردیم اما او حالا مدعی استقلالی بودن دارد و شاید ما شده ایم دشمن استقلال.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هیچ وقت نام صالح را به عنوان مربی استقلال کسی به زبان نیاورد. او استقلالی نیست و تنها بدنبال شهرت طلبی در این تیم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.