مربی تیم فوتبال نفت با بیان اینکه این تیم روند خوبی را پیش گرفته گفت: نمی دانم که مجید صالح در میان کادر فنی استقلال چه می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی چینی در خصوص دیدار استقلال مقابل نفت گفت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. فکر می کنم ما شکل خوبی در بازیها بدست آوردیم اما متاسفانه کمی بدشانس بودیم. امیدوارم در مسابقات آتی بتوانیم با استفاده از موقعیت هایمان به پیروزی برسیم زیرا تنها بازی خوب ملاک نیست و باید از موقعیت هایمان نیز استفاده کنیم.

وی در خصوص درگیری اش با مجید صالح افزود: مربی، بازیکن ما را کنار می کشد و با او پیش از آغاز بازی صحبت می کند. هیچ معنایی ندارد که مربی حریف، بازیکن ما را کنار بکشد و با او صحبت کند. خوب است که آدم شخصیت و شعور داشته باشد زیرا این دو ربطی به مدرک تحصیلی ندارد.

مربی تیم فوتبال نفت در رابطه با حضورش مقابل نیمکت استقلال گفت: من به آنجا رفتم تا از صالح سئوال کنم معنای حرکت او چه بوده است؟ که مظلومی به ما گفت که او اشتباه کرده است. من هم گفتم که همینکه مظلومی اعلام می کند که صالح اشتباه کرده است برایم کافی است. همه ما از یک خانواده هستیم و چه استقلال یا نفت به پیروزی می رسیدند برای ما به یک اندازه خوشحالی داشت.

چینی ادامه داد: اگر نفت پیروز می شد ما هم خوشحال بودیم و هم ناراحت و این مسئله برای استقلال هم صدق می کرد اما من نمی دانم که در حضور بزرگان استقلالی چون محمد نوازی، پرویز مظلومی، سیروس دین محمدی ایشان از مریخ آمده و از در میان این بزرگان جای گرفته است؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )