بازیکن تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه داور نقش زیادی در نتیجه نگرفتن نفت داشت، گفت: ما شایسته پیروزی بودیم ولی به این مهم دست پیدا نکردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام صادقیان پس از شکست تیمش برابر استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با بیان این مطلب افزود: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و دیدار بسیار پرفشار و سنگینی بود. می توانستیم برنده این دیدار باشیم اما با بدشانسی نتوانستیم پیروز شویم.

وی در خصوص خطاهایی که بر روی او انجام شده بود و داور آن را نگرفت گفت: متاسفانه داور بسیار ضعیف عمل کرد و اگر کارشناسان نظر بدهند که خطاهایی که بر روی من انجام گرفته خطا نبوده است من دیگر پا در زمین چمن نخواهم گذاشت. داور در این دیدار اشتباهات زیادی داشت و نتوانست آنطور که از او انتظار می رفت قضاوت خوبی انجام دهد.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا در دقایق پایانی نتوانستید دروازه استقلال را در شرایط بسیار خوبی که داشتید باز کنید گفت: در آن لحظه توپ جلوی پایم پله شد و من نتوانستم آن را به گل تبدیل کنیم.

صادقیان خاطرنشان کرد: اگر چمن ورزشگاه مناسب بود مطمئن باشید ضربه من به گل تبدیل می شد.

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران که یکی از ضربات پنالتی را به گل تبدیل کرد در پاسخ به این پرسش که رحمتی در لحظه زدن پنالتی چه  حرفی  درگوش شما زد گفت: حرف خاصی نزد و تنها یک نصیحت برادرانه کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.