مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر با حرکتی باعث ناراحتی حریف شده‌ام از مجموعه باشگاه نفت عذرخواهی می‌کنم.

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص ناراحتی اعضای کادر فنی نفت تهران و اتفاقات پس از بازی دو تیم اظهار داشت: من هیچ مشتی را به سمت مربیان نفت نشان نداده و حرکتی انجام ندادم. پس از آنکه گل زدیم به دلیل خوشحالی و هیجان زیاد دور خودم چرخیدم. به هر حال اگر با این حرکات باعث ناراحتی حریف شده‌ام از مجموعه باشگاه نفت و اعضای کادرفنی این تیم عذرخواهی می‌کنم.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه بیرانوند مدعی است قبل از بازی به او گفته در تیم نفت حقش را خورده‌اند و دلیل اینکه به او بازی نمی‌دهند این است که می‌خواهند خرابش کنند، تأکید کرد: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. بیرانوند پیش از بازی به من گفت هر کاری می‌کنم در نفت بخشیده نمی‌شوم که من به او گفتم باید بیشتر کار کنی و مدیریت کنی تا تو را ببخشند. من هیچ‌گاه به عنوان یک مربی حق ندارم که با بازیکن حریف در مورد به حق بودن و ناحق بودن بازی کردن وی صحبت کنم.

وی تصریح کرد: من به این دلیل آن توصیه را به بیرانوند انجام دادم که در تیم ملی مربی او بودم و به این عنوان با وی صحبت کردم. 

صالح در واکنش به اینکه بیرانوند به منصوریان گفته که صالح به او گفته است دلیل بازی نکردنش این است که می‌خواهند او را خراب کنند، گفت: اصلاً این‌طور نیست. صحبت‌های من را برعکس منتقل کرده‌اند. باز هم تأکید می‌کنم به بیرانوند گفتم که باید آنقدر خوب کار کرده و مدیریت کنی تا تو را ببخشند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.