کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران گفت: هر وقت به داوری اعتراض کردیم، در بازی بعدی بیشتر به ضرر ما سوت زده شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید حمدی‌نژاد با ابراز تأسف از شکست تیمش مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: متأسفانه ما امروز خیلی بدشانس بودیم و در دیداری که می‌توانستیم برنده باشیم، نتیجه را واگذار کردیم.

وی با تأکید بر اینکه داوری این دیدار خوب نبود، ادامه داد: متأسفانه در وقت اضافه داور در چند صحنه اشتباه محرز داشت و من مجبور شدم به او اعتراض کنم. به داور گفتم «چرا خطایی که در نیمه اول به ضرر تیم ما گرفتی، وقتی همان صحنه در زمان تلف شده تکرار شد و بازیکن حریف روی توپ نشست را دوباره خطای بازیکن ما را گرفتی؟». مگر می‌شود داور یک صحنه را به دو شکل متفاوت قضاوت کند؟ پیام صادقیان پشت محوطه جریمه استقلال سرنگون شده، اما داور به جای اعلام خطا و اخطار دادن به بازیکن حریف به پیام کارت زرد می‌دهد. همین کارت‌ها بازیکن را عصبی می‌کند.

کاپیتان نفت تهران تصریح کرد: تیم ما تحت‌فشار است و بازیکنان به اندازه کافی عصبی هستند و این قضاوت‌ها ما را بیشتر عصبی می‌کند، به خصوص صحنه‌هایی که می‌تواند نتیجه بازی را عوض کند. متأسفانه ما هر وقت به داور اعتراض کردیم، در بازی بعدی بیشتر از این بابت متضرر شدیم. نمونه‌اش در بازی با سپاهان بود که داور با اعلام یک خطای اشتباه منجر شد حریف به گل برسد و ما زمانی که به این مسئله اعتراض کردیم، در دیدار بعدی داوری بیشتر به ضرر ما شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.