سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: آقای صالح اگر شما یکی دو سال است به استقلال آمده‌اید، من ۱۵ سال در این تیم بودم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان پس از شکست نفت مقابل استقلال در ضربات پنالتی در جام حذفی گفت: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. از تعویض‌های خود راضی هستم. تفکر ما تنها روی مالکیت توپ بود که در وقت‌های اضافه هم ۴ بار شانس گلزنی داشتیم. بازی قشنگی را انجام دادیم اما یک ایرادی که داریم این است که بازیکنان موقعیت زیادی خراب می‌کنند. در پنالتی هم دو بار می‌توانستیم پیروزی را از آن خود کنیم.

وی در مورد عکس‌العمل فوق‌العاده رحمتی در پنالتی یادآور شد: ما می‌دانستیم که در ضربات پنالتی کار را در همان ۵ ضربه تمام کنیم زیرا روحیه رحمتی در پنالتی‌های تک به تک مضاعف می‌شود. همچنین هم اکنون که روی نیمکت نفت هستیم متوجه می‌شوم حضور هواداران استقلال و پرسپولیس چه نعمتی است.واقعا آنها یار دوازدهم برای تیم‌ها هستند.

سرمربی نفت با اشاره به حرکات ناپسند مجید صالح خاطرنشان کرد: برای مجید صالح متاسفم. ما چیزی را از دست ندادیم. آقای صالح! اگر شما یکی دو سال است به استقلال آمده‌اید من ۱۵ سال در این تیم بوده‌ام و هیچ گاه بی‌احترامی نمی‌کنم. اگر روی نیمکت نشسته‌ام اعتقادم این است که باید به هواداران و تیم احترام بگذاریم. همبازی‌های من در کادر فنی استقلال بودند و این تیم را دوست دارم.

منصوریان تاکید کرد:‌آقای صالح می‌آید و دستش را حواله می‌دهد بعد هم در تونل حرف زشت می‌زند و فرار می‌کند. نمی‌دانم آقای صالح کاغذ A۴ و خودکار شما را باور کنید یا این ادبیات غلط شما را. جدای از این مسائل آقای صالح پیش از بازی به سراغ علیرضا بیرانوند می‌روند و به او می‌گوید منصوریان می‌خواهد تو را خراب کند. آقای صالح! شما از جنس استقلال نیستید. من استقلالی هستم که همواره احترام به تیمم را سرلوحه کارم قرار می‌دهم.

وی افزود: خوشحالم که این اتفاق افتاد چرا که برخی‌ها پشت ورق‌های A۴ پنهان می‌شوند. خدا را شکر می‌کنم که آقای صالح را در تونل ندیدم زیرا اعصابم خیلی خراب بود. در آن موقع پرویز مظلومی را دیدم که اعصابم بسیار خراب بود. از او هم عذرخواهی می‌کنم اما وقتی او را دیدم کمی آرامتر شدم.

سرمربی نفت در مورد اینکه در طول جریان مسابقه روی نیمکت نشسته بود و فقط در یک صحنه به کنار زمین آمد،‌گفت: من به کنار خط آمدم تا به بازیکنانم بگویم به هیچ عنوان به داور بی‌احترامی نکنند دیدم پیام صادقیان و وحید حمدی‌نژاد کمی از کوره در رفتند و به همین دلیل رفتم به آنها تذکر دادم اما نمی‌دانم چرا از روی نیمکت استقلال می‌گویند مربی ما را اخراج کنند. واقعا خنده‌ام گرفته بود.

منصوریان در مورد اینکه بارها در جریان مسابقه با پیام صادقیان صحبت می‌کرد، گفت: پیام ۵-۶ سال از پسر من بزرگتر است. واقعا او را دوست دارم. به عقبه و رنگی که می‌پوشیده کاری ندارم. به او در جریان مسابقه گفتم که قول و قرارهایمان را فراموش نکند و دیدید که یک کلمه هم بی‌احترامی نکرد. دیدید که صادقیان تغییر کرده است و او اسفند ماه آماده خواهد شد.

وی در مورد اینکه نانگ پس از تعویضش به رختکن رفت، گفت: او بازیکن حرفه‌ای است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. او از کادر فنی اجازه گرفته بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.