مربی نفت گفت: در پایان مسابقه در حالی که از رفتار مجید صالح بسیار ناراحت بودم، به مظلومی گفتم که متأسفام چنین دستیاری دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد خرمگاه پس از شکست نفت به استقلال در جام حذفی گفت: پس از اینکه بازی را باختیم، با حریف دست دادیم و این پیروزی را تبریک گفتیم. چون فوتبال است و یک روی آن باخت است و ما وجود داشتیم که این پیروزی را تبریک بگوییم، اما اینکه از طرف مقابل حرکات ناشایستی انجام می‌شود، کار قشنگی نبود.

وی ادامه داد: ما هم خیلی بردیم، اما هیچ‌گاه این کار را نکردیم و به نیمکت حریف توهین نکردیم. مربی استقلال اگر با دست اشاره‌ای انجام دهد متفاوت است تا اینکه مشت گره بکنند و به طرف نیمکت اشاره ناجوری داشته باشد.

خرمگاه گفت: بازی قشنگی بود و این پیروزی را به استقلال و تمام فوتبال ایران تبریک می‌گویم، اما متأسفم که بخواهم اسم صالح را همکار خود بگذارم، البته او قبل از بازی این حرکات را آغاز کرده بود و فقط می‌توانم بگویم متأسفم.

مربی نفت درمورد رفتار صادقیان در مسابقه و اینکه به نظر باز هم امروز مهارناشدنی نشان داد، گفت: به هر حال هر کسی شرایطی دارد، ما از اول فصل بازی‌های زیادی از پیام گرفتیم که البته مشکلی هم نداشته است و این هنر مربی است و از این به بعد هم می‌توانیم از پیام بازی بگیریم. باید صادقیان را مهار کنیم و در مجموع معتقدم که باید به جوانان کمک کرد.

خرمگاه با انتقاد دوباره از مجید صالح مربی استقلال گفت: صالح باید مکتب استقلال را یاد بگیرد، من به‌عنوان یک استقلالی ناراحتم و به مظلومی هم گفتم که متأسفم که چنین دستیاری دارد و این کارهای غیرحرفه‌ای را انجام می‌دهد.

وی افزود: او قبل از بازی به سمت بیرانوند رفته و از او سؤال کرد که چرا شما را بیرون می‌گذارند و همین طور با مطهری این صحبت‌ها را انجام داد. این رفتار اصلاً حرفه‌ای نیست و متعجبم که با او برخورد نمی‌شود.

خرمگاه گفت: پس از اینکه پنالتی آخر را رحمتی گرفت، صالح متأسفانه حرکتی با دست انجام داد که قشنگ نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.