هواداران استقلال پس از پایان این تیم مقابل نفت در حمایت از دروازه‌بان این تیم شعارهایی را در ورزشگاه تختی سر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با برتری استقلالی‌ها در ضربات پنالتی به پایان رسید.

* نکته قابل توجه اینکه سید مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال هیچ کدام از پنالتی‌ها را ندید. با این حال زمانی که رحمتی ضربات پنالتی بازیکنان نفت را مهار کرد، ابراهیمی و چشمی که پنالتی‌های استقلال را خراب کرده بودند، به سمت دروازه‌بان استقلال رفته و از او تشکر کردند.

پس از اینکه امید ابراهیمی پنالتی خود را خراب کرد، خسرو حیدری به سمت او رفته و بازیکن استقلال را دلداری داد.

* در یک صحنه بیرانوند دروازه‌بان نفت قصد داشت برای راهنمایی شیخ ویسی به پشت دروازه‌ای که پنالتی‌ها بر روی آن زده می‌شد برود که مسئولان مسابقه به وی این اجازه را ندادند.

* پس از یکی از پنالتی استقلال که تبدیل به گل شد حنیف عمران‌زاده در حالی که خوشحالی می‌کرد با یکی از اعضای کادر فنی نفت به صورت لفظی به درگیری پرداخت.

* زمانی که رحمتی پنالتی‌های نفتی‌ها را مهار می‌کرد تماشاگران استقلال شعار سر دادند: «تیم ملی بی سید نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم».

* پس از پایان ضربات پنالتی منصوریان به سمت داور بازی و کادر فنی استقلال رفته و پس از خسته نباشید به آنها این پیروزی را به استقلالی‌ها تبریک گفت.

* در پایان این مسابقه علی چینی مربی نفت بر سر یکی از بازیکنان این تیم به دلایل نامشخصی در تونل ورزشگاه داد و بیداد می‌کرد.

* مجید صالح، مربی استقلال که در جریان بازی با منصوریان به جر و بحث پرداخته بود پس از پایان مسابقات به سمت او رفت و مشت‌هایش را گره کرد.

* بازیکنان و کادر فنی استقلال در پایان مسابقه به شدت در زمین بازی به جشن و پایکوبی پرداخته و این شادی خود را به رختکن بردند. هواداران استقلالی نیز در بیرون از ورزشگاه با طبل در حال جشن و شادمانی هستند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴۰ )