هافبک تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی عنوان کرد که هفته آینده با تیم پیشین خود تمرین خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چند هفته پیش بود که رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند استیون جرارد که در پایان فصل گذشته به حضور ۱۷ ساله‌اش در لیورپول پایان داد و با قراردادی ۱۸ ماهه راهی لس‌آنجلس گلکسی آمریکا شد، به زودی به آنفیلد باز خواهد گشت.

بر اساس همین گزارش‌ها، جرارد چند بار تلفنی با یورگن کلوپ حرف زده و صحبت‌های این دو پیرامون بازگشت استیون به لیورپول و گرفتن نقش مربی - بازیکن در این تیم بوده است. هرچند خبر بازی کردن مجدد این بازیکن برای لیورپول تکذیب و عنوان شد که اگر او قراردادش را با لس‌اآنجلس گلکسی فسخ کند، به کادرفنی سرخپوشان مرسی‌ساید اضافه خواهد شد.

جرارد ۳۵ ساله در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: هفته بعد به تمرینات لیورپول می‌روم و برای چند هفته‌ای با کلوپ کار خواهم کرد، از این رو بی‌صبرانه منتظر حضور در تمرینات لیورپول و شناخت هرچه بیشتر یورگن و البته فراگیری نکاتی از او هستم.

جرارد در ادامه احتمال پوشیدن مجدد پیراهن لیورپول و پیوستن قرضی به این تیم را رد کرد و سپس در تمجید از هم‌تیمی پیشین خود اظهار داشت: سوارز حالا به سطحی بالاتر پا گذاشته و فکر نمی‌کردم به این جایگاه برسد. برخی گل‌هایی که لوئیز به ثمر می‌رساند، فکرش را هم نمی‌کنید که زدن چنین گل‌هایی ممکن باشد. به نظر می‌رسد سوارز حالا به سطحی رسیده که می‌خواست به آن برسد. سوارز جای پای خودش را محکم کرده و به اعتقاد من در حال حاضر در بین سه فوتبالیست برتر جهان جای دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.