معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای با بیان اینکه هیچ اختلافی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیست گفت: برای انتخاب سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک، از این وزارتخانه سوالی نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی روز چهارشنبه در حاشیه نخستین همایش ملی ورزش برای همه، درباره این موضوع که گفته می شود معرفی نشدن سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو به دلیل اختلاف میان مسئولین کمیته المپیک و وزارت ورزش است، گفت: این مسئله درست نیست و اصلا تاکنون کمیته المپیک از ما درباره این موضوع سوالی نپرسیده است و خود کمیته در این زمینه تصمیم گیری می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درباره برکناری آرش میراسماعیلی از سمت نایب رئیسی فدراسیون جودو، نشستی با محمدعلی رستگار رئیس این فدراسیون داشته اید، گفت: هنوز این اتفاق رخ نداده است و ان شالله هفته آینده این نشست برگزار می شود.

سجادی درباره ارزیابی اش از کسب سهمیه های المپیک ۲۰۱۶ ریو از سوی ورزشکاران کشور گفت: تاکنون سهمیه های خوبی به دست آورده ایم. البته هنوز هفت ماه دیگر برای کسب سهمیه زمان داریم و دیر نشده است.

وی درباره احتمال نامزدی حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته در انتخابات ریاست این فدراسیون،گفت: اینکه سرپرست فدراسیون در انتخابات شرکت کند مغایر قانون نیست. البته باید دید که وی این کار را انجام می دهد یا خیر و سپس در این زمینه تصمیم گیری می کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.