مدافع سپاهان گفت: تعطیلی ۵۰ روزه‌ای را در نیم‌فصل پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم در تعطیلات زیر نظر استیماچ تیم محکم و خوبی برای نیم‌فصل دوم ببندیم.

حبیب گردانی پس از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن در نیمه‌نهایی جام حذفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی برابر ذوب‌آهن به نمایش گذاشتیم و خدا را شکر می‌کنم که چنین تیم خوبی داریم. در هر صورت در پنالتی‌ها هم شانس هر دو تیم برابر بود، اما شانس با ما یار نبود. امیدوارم در لیگ بتوانیم با تمرکز بیشتر پیش برویم و آنجا جبران کنیم.

وی در مورد عملکرد خوب سپاهان در این بازی، گفت: همه دیدند که سرتر از حریف بودیم. تیمی که ۱۰ نفر می‌تواند بازی را به تساوی بکشاند حتماً عملکرد خوبی داشته است. امیدوارم در لیگ جبران کنیم و صدر جدول را پس بگیریم.

مدافع سپاهان در مورد کمبود بازیکن در خط دفاعی این تیم، خاطرنشان کرد: وقتی یکی از بازیکنان مصدوم می‌شود بازیکنی برای جایگزینی نداریم و فعلاً بضاعت ما همین است. امیدوارم در نیم‌فصل چند بازیکن به تیم اضافه شوند تا تیم تقویت شود و همان سپاهانی شویم که هرسال جام می‌برد.

وی با بیان اینکه استیماچ مربی با دانشی است، تصریح کرد: تعطیلی ۵۰ روزه‌ای را در نیم‌فصل پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم در تعطیلات زیر نظر استیماچ تیم محکم و خوبی برای نیم‌فصل دوم ببندیم.

علی کریمی: تیم جنگنده‌ای هستیم

همچنین علی کریمی هافبک سپاهان گفت: فکر می‌کنم بازی بسیار زیبایی را شاهد بودیم و با اینکه ۱۰ نفره شدیم، اما عقب ننشستیم و توانستیم بعد از ۱۰ نفره شدن خوب بجنگیم.

وی با بیان اینکه در هر صورت در ضربات پنالتی شانس فاکتور اصلی است و خوب کار نکردیم، افزود: با اینکه کیفیت زمین چمن فولادشهر اصلاً مناسب نیست، اما فکر می‌کنم سطح داربی خوب بود و دو تیم خیلی خوب بازی کردند.

کریمی تصریح کرد: فکر می‌کنم بهتر از ذوب‌آهن بودیم و برابر این تیم که همه تیم‌ها برابرش دفاعی بازی می‌کنند، سرتر بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.