گوینده ورزشگاه زننده گل تیم فوتبال استقلال را امید ابراهیمی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و نفت با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان به پایان رسید و در حالی که محمد دانشگر به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرده بود گوینده ورزشگاه زننده گل را امید ابراهیمی اعلام کرد.

*با وجود گذشت یک نیمه از بازی تماشاگران همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند و نزدیک به ۱۰ هزار نفر در ورزشگاه تختی حضور پیدا کردند.

*پرویز مظلومی در نیمه اول کنار خط حرص و جوش می‌خورد و حرکات او در کنار زمین قابل توجه بود. از سوی دیگر علیرضا منصوریان که اعلام کرده بود به کنار خط نمی‌آید خلف وعده نکرد و محمد خرمگاه را برای ارائه توصیه‌های تاکتیکی به کنار زمین فرستاد.

*اواسط نیمه اول سجاد شهباززاده برای گرفتن توپ با پیام صادقیان درگیر شد که در این لحظه داور اعلام خطا نکرد. همین موضوع کافی بود تا صادقیان به صورت خفیف به داور معترض شود.

*بعد از پایان نیمه اول علیرضا منصوریان پیام صادقیان را کنار کشید و به خاطر اینکه او با داور صحبت کرده بود توصیه‌هایی را به هافبک جوان تیمش ارائه کرد.

*مهدی رحمتی و علیرضا بیراوند بعد از پایان نیمه اول برخورد گرمی با هم داشتند و بیرانوند دستش را دور گردن رحمتی انداخته و با او صحبت می‌کردند.

*نیمکت‌نشینان تیم استقلال و نفت در بین دو نیمه مشغول گرم کردن بدن‌های خود هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.