سرمربی پرسپولیس می گوید درهای تمرین این تیم همیشه به روی خبرنگاران باز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛برانکوایوانکوویچ در نشستی خبری که امروز پس از تمرین پرسپولیس برگزار شد گفت:«ما چیزیبرای پنهان کردن نداریم و در تمرین ما به روی همه خبرنگاران باز است.»

او درباره مصدویتنوراللهی گفت:«او مصودمیت کوچکی دارد.البته بعضی دیگر از بازیکنان مان هم مشکلاتدیگری دارند.مثل علیپور که او هم مصدوم است.ما برای بازی با نفت عالیشاه و کامیابینیا را هم نداریم.امروز تمرین کردیم و فردا استراحت و دوباره از پس فردا تمرینات مانرا آغاز می کنیم.»

او در بخش دیگری از حرف هایش به زمین چمن درفشیفر هم ایراد گرفت و گفت:«این زمین می تواند بازیکنان ما را مصدوم کند.احمدنوراللهی به همین دلیل آسیب دید.ما باید زمینی پیدا کنیم که بتوانیم در آن تمرینکنیم تا زمین خودمان را ترمیم کنند.»

خبرنگاری از او درباره تیتر روزنامه منتسب بهتیم رقیب سوال کرد.روزنامه استقلال جوان درباره پرسپولیس نوشته بود که آنها بیماری"خودصدرنشین‌بینی" دارند.

سوالی که این واکنش برانکو را به همراهداشت:«هر کسی می تواند برای خودش رویا و هدفی داشته باشد.شاید آنها فکر کرده اندکه ما نباید هدف داشته باشیم.باید بگویم که بدون هدف نیستیم و هرگز هیچ تیمی بدونبلند پروازی نمی تواند به هدف برسد.همین که این را می‌نویسند نشان دهنده این است کهاز ما می‌ترسند.»

برانکو در بخش دیگری از حرف هایش درباره اینکهاگر اشتباهات داوری برعکس و به ضرر استقلال بود آیا آنها درباره پرسپولیس چنیناظهار نظرهایی نمی کردند گفت:«اگر این اتفاق می افتاد که همه چیز را بر سر داورانو فدراسیون خراب می کردند.هر کس می خواهد قهرمان شود باید بجنگد.نفت سال گذشته یکیاز تیم‌های خوب بود و در فینال جام حذفی هم حضور داشت. این تیم در دور سوم لیگ قهرمانانآسیا هم حضور داشت بنابراین این تیم نشان می‌دهد کیفیت بالایی دارد. طبیعی است که یکبازی بسیار سخت در انتظار ماست.»

در نقل و انتقالات نیم فصل چه بازیکنانی به پرسپولیس اضافه میشوند؟برانکو در این مورد می گوید:«اگر بازیکن جدیدی پیدا کنیم آن را جذب می کنیم.در حال حاضر ما بازیکنی بهتر از این‌هایی که در اختیار داریم پیدا نمی‌کنیم.البته بازیکنانی با کیفیت عالی وجود دارند اما آن‌ها با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند.بازیکنان خارجی هم در این زمان از فصل به سختی می‌توان پیدا کرد.»

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا قول می دهد این تیم به روند شکستناپذیری خودش ادامه بدهد این واکنش را نشان داد:«قول دادن راحت است.اگر شما دوست دارید، من هر قولی می‌دهم اما نمی‌توانم قول بدهم که ازیک ساختمان بلند بپرم.. من مربی جدی‌ای هستم و تمام تلاشم را می‌کنم که با کیفیت بالاییکار کنم. ما به دنبال این هستیم که نتیجه خوبی بگیریم و طبیعی است که پرسپولیس تلاشمی‌کند که روز به روز بهتر شود. این موضوع را می‌توانم قول بدهم. اما آیا در فوتبالکسی هست که قول بدهد؟ ما ۴ برابر بهتر از ذوب آهن در تهران بازی کردیم اما بازی راباختیم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۱ )