مربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: وضعیت تراکتورسازی به هیچ عنوان قابل مقایسه با ما نیست.

پایان رافت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد ملاقات از محمود فکری پیشکسوت فوتبال انزلی که در زندان به سر می‌برد، گفت: آقای استیلی هماهنگ کردند و به ملاقات این بازیکن سابق فوتبال ملوان رفتیم. بازیکنی که همدوره سیروس قایقران بود و زمانی هم به تیم ملی دعوت شده بود اما به هر حال سرنوشت برایش داستان غم انگیزی رقم زد. وظیفه خودمان می‌دانستیم که به او سر بزنیم و وقتی ما را در زندان دید خیلی خوشحال شد.

وی ادامه داد: فکری ۸ سال است که در زندان حضور دارد و امیدوارم به او و خانواده‌اش کمک شود. مسئولان زندان از رفتار و اخلاق او ابراز رضایت کردند.

مربی ملوان در مورد بازگشت بازیکنان به تمرین و بازی در هفته آینده با تراکتورسازی گفت: با تلاش استیلی و مسئولان بازیکنان به تمرینات بازگشتند اما مشکلات مالی ملوان حل نشده و به هر حال بازیکنان هم از سوی خانوادهایشان تحت فشار هستند و باید معیشت آنها را تامین کنند. بازی با تراکتورسازی هم برای ما بسیار اهمیت دارد و ما در این مسابقه محکوم به برد هستیم و سه امتیاز را باید بگیریم. البته وضعیت تراکتورسازی و ملوان به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. تراکتورسازی مشکل مالی ندارد اما ما درگیر مشکلات مالی زیادی داریم. با این حال تلاش می‌کنیم با یک برد دل هواداران خود را شاد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.