سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه‌های این تیم را برای دیدار برابر نفت تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از تمرین امروز پرسپولیس اظهار کرد: همه تمرین‌های ما به روی خبرنگاران باز است و چیزی برای پنهان کردن نداریم. بعضی بازیکنان مشکلات کوچکی دارند. دیروز نوراللهی از ناحیه مچ پا مصدوم شد و علیپور هم مصدومیت مختصر برایش به وجود آمده است اما به غیر از این دو همه سالم هستند. می‌دانیم که امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا در دیدار مقابل نفت غایب هستند. باید ببینیم چه کسانی جایگزین خواهند شد. دیروز و امروز دو جلسه تمرین کردیم. فردا استراحت خواهیم داشت و بعد از آن یک جلسه تمرین خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد زمین چمن درفشی‌فر هم گفت: زمین می‌تواند به بازیکنان آسیب بزند. روز گذشته نوراللهی به خاطر همین موضوع آسیب دید. ما به دنبال زمین هستیم و می‌خواهیم زمینی پیدا کنیم تا در آن تمرین کنیم تا زمین خودمان ترمیم شود. به سادگی نمی‌توانیم زمین مناسبی برای تمرین پیدا کنیم. بیشتر زمین‌ها اشغال هستند اما ما هم به دنبال پیدا کردن زمین مناسب خواهیم بود.

وی درباره تیتر روزنامه استقلال جوان مبنی بر اینکه پرسپولیس بیماری "خودصدرنشین‌بینی" دارد گفت:‌ جمله "من یک رویا دارم" برایتان شناخته شده است. اگر آن‌ها از این جمله من ناراحت هستند، باید بگویم هر کسی حق دارد برای خودش رویا و هدفی داشته باشد. اینکه به این هدف می‌رسیم یا خیر، مسئله دیگری است. شاید آن‌ها فکر می‌کنند ما باید بدون هدف باشیم. ما بدون هدف نیستیم. هرگز این تیم بدون بلندپروازی نمی‌تواند به موفقیت برسد. همین که این را می‌نویسند نشان دهنده این است که از ما می‌ترسند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصدومان و محرومان تیمش هم گفت: محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها جزئی از کار ما است. روش بازی ما این است که تهاجمی و سرعتی بازی کنیم. همین روش بازی بعضا منجر به خطاهایی می‌شود که بازیکنان ما کارت زرد می‌گیرند. ما نیمکت خوبی داریم و عملا همه ۲۰ بازیکن ما می‌توانند مثمرثمر باشند چون در بازی با ذوب آهن ما بدون سه بازیکن ملی‌مان بازی کردیم و با اینکه بابک حاتمی هم مصدوم بود بازی را باید می‌بردیم. من به بازیکنانم اعتقاد دارم. ما هدف و رویای قهرمانی را پیش‌رو داریم و می‌خواهیم بجنگیم تا به قهرمانی برسیم. اگر این هدف ما مزاحم کسی است دیگر مشکل خودش خواهد بود.

برانکو درباره اینکه اگر اشتباه‌های داوری بر عکس می‌شد و به ضرر تیم استقلال بود، الان آن‌ها درباره پرسپولیس اظهار نظری نمی‌کردند، گفت: اگر این اتفاق می‌افتاد آن‌ها همه چیز را بر سر فدراسیون و داوران خراب می‌کردند. در آن موقع ما صدر جدول بودیم. هر کسی می‌خواهد قهرمان شود باید بجنگد. نفت سال گذشته یکی از تیم‌های خوب بود و در فینال جام حذفی هم حضور داشت. این تیم در دور سوم لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشت بنابراین این تیم نشان می‌دهد کیفیت بالایی دارد. طبیعی است که یک بازی بسیار سخت در انتظار ماست.

برانکو درباره جذب بازیکن در نیم فصل هم گفت: من همیشه گفته‌ام که اعتقاد کامل به کادر فعلی بازیکنانم دارم. طبیعی است که همیشه در هر باشگاهی مدام بحث بهتر کردن کادر وجود دارد بنابراین باشگاه‌ها به دنبال بازیکن جدید هستند. طبیعتا اگر بازیکن جدید پیدا کنیم، جذب می‌کنیم. در حال حاضر ما بازیکنی بهتر از این‌هایی که در اختیار داریم پیدا نمی‌کنیم. البته بازیکنانی با کیفیت عالی وجود دارند اما آن‌ها با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند. بازیکنان خارجی هم در این زمان از فصل به سختی می‌توان پیدا کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولبیس درباره برنامه‌اش برای دیدار با نفت تهران هم گفت: در مورد اینکه خط دفاعی ما موفق عمل نکرده باید بگویم شما چگونه به این نتیجه رسیدید که خط دفاعی ما خوب عمل نکرده است؟ من با نظر شما موافق نیستم چون روز بازی با استقلال اهواز حریف حتی نتوانست یک شانس روی دروازه ما ایجاد کند. در دیدار مقابل ذوب آهن این تیم ۹۰ دقیقه هیچ شانسی روی دروازه ما نداشت. ملوان هم شانسی نداشت. استقلال تهران هم فقط یک شانس روی دروازه ما داشت که آن ضربه هم به گل تبدیل شد. در مشهد سیاه‌جامگان شانسی برای گلزنی نداشت. در دیدار مقابل سپاهان هم قبول دارم نفت تهران مهاجمان خوبی دارد و خطرناک هستند.

او درباره مصاحبه‌اش با روزنامه پیروزی و اینکه گفته که اسرار باشگاه و تیم به بیرون انتقال پیدا می‌کند گفت: من نمی‌دانم این متن به چه شکل بوده است. شاید طور دیگری نوشته شده است. من گفتم که وقتی مسئله نقل و انتقالات در میان است، همه باشگاه‌ها نقل و انتقال خودشان را خیلی سری انجام می‌دهند و وقتی این نقل و انتقالات انجام می‌شود، آن را رسانه‌ای می‌کنند. طبیعی است که خیلی پیش می‌آید که خبرها به بیرون نشر می‌کند و آن خبرنگاران علاقه دارند که خبرها را بدانندو به راحتی خبر به بیرون می‌آید. وقتی در تیم دیناموکیف بودم بازیکن ما به نام ادوارد قرار بود به آرسنال برود. او به آرسنال رفت و فقط من، مدیرعامل و سرپرست تیم از این انتقال اطلاع داشت. چون اگر این مطلب رسانه‌ای می‌شد، انتقال بازیکن منتفی می‌شد. طبیعی است هر باشگاهی به فکر حفظ منافع خودش است. ممکن است در این چارچوب مطلب را طور دیگری بیان کرده باشند.

برانکو درباره دروازه‌بان هم گفت: ما در ابتدای فصل گفتیم ما یک دروازه‌بان خوب می‌خواهیم ولی دروازه‌بانی بهتر از سوشا نداریم. اما نیاز به دروازه‌بان خوب داشتیم که در مواقع نیاز جای سوشا را بگیرد بنابراین ایمان صادقی را جذب کردیم. باید ببینیم تا انتهای فصل نیاز به جذب دروازه‌بان داریم یا خیر. صادقی ۵ روز قبل از شروع لیگ به تیم اضافه شد. ما می‌دانستیم در ابتدای فصل مشکل خواهیم داشت ،چاره‌ای هم نداشتیم جز اینکه با آن روبه‌رو شویم اما بازیکنان بازی به بازی پیشرفت می‌کنند. درست است که مرتضی قدیمی‌پور در بازی با ذوب آهن اشتباه کرد اما اولین بار بود که در چنین سطحی بازی می‌کرد. طبیعی است که همیشه عملکرد بازیکنانم را ارزیابی کنم. اگر بخواهیم بازیکنی هم اضافه کنیم نهایتا یک بازیکن خواهد بود.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا قول می‌دهد که روند شکست‌ناپذیری تیمش ادامه پیدا کند، گفت: اگر شما دوست دارید، من هر قولی می‌دهم اما نمی‌توانم قول بدهم که از یک ساختمان بلند بپرم چون قول دادن راحت است. من مربی جدی‌ای هستم و تمام تلاشم را می‌کنم که با کیفیت بالایی کار کنم. ما به دنبال این هستیم که نتیجه خوبی بگیریم و طبیعی است که پرسپولیس تلاش می‌کند که روز به روز بهتر شود. این موضوع را می‌توانم قول بدهم. اما آیا در فوتبال کسی هست که قول بدهد؟ ما ۴ برابر بهتر از ذوب آهن در تهران بازی کردیم اما بازی را باختیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنی صحبت کرده‌اید که اگر خوب نباشد در نیم فصل از تیم جدا شود گفت: من به بازیکنانم گفته‌ام که چه انتظارهایی از آن‌ها دارم. گفته‌ام که باید بجنگند که به صدر جدول برسیم و انتظار دارم که همه تلاش‌شان را انجام بدهند تا در سه بازی آینده به پیروزی برسیم، با اینکه می‌دانم بازی سختی پیش‌رو داریم،‌همان طور که بازی ما با گسترش و استقلال اهواز سخت بود اما هم کیفیت و قدرت لازم را در اختیار داریم که به سه امتیاز برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.