مدافع کناری سرخپوشان که روز گذشته به صورت اختصاصی تمرین کرد، در تمرین امروز همراه سایر نفرات در تمرینات گروهی شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی پیگیری شد که استقبال کمی توسط هواداران از این جلسه تمرینی به عمل آمده بود.

حاشیه‌های این تمرین را در ذیل می‌خوانیم:

* پرسپولیسی‌ها از ساعت ۱۱ وارد زمین شدند و پس از صحبت‌های برانکو با انجام حرکات کششی، تمریناتشان را آغاز کردند.

* اکثر زمان این جلسه تمرینی به مرور کارهای ترکیبی و تیمی اختصاص داشت.

* سوشا مکانی، مرتضی قدیمی‌پور و ایمان صادقی نیز ابتدا تمرینات اختصاصی و ویژه‌ای را زیر نظر ایگور پانادیچ انجام دادند و سپس در تمرینات گروهی شرکت کردند.

* پرسپولیسی‌ها در دو گروه زیر نظر برانکو ایوانکوویچ و کریم باقری به آقاوسط پرداختند که سرمربی کروات سرخ‌ها تاکید ویژه‌ای داشت تا بازیکنان به خوبی عمل تست توپ و پرسینگ را انجام دهند و در پاسکاری‌های زمینی نیز دقت لازم را داشته باشند.

* رامین رضاییان که روز گذشته به صورت اختصاصی به تمرینات بدنسازی پرداخت، امروز نیز برای دقایقی تنها دور زمین دوید و پس از چند دقیقه در تمرینات گروهی و تیمی شرکت کرد.

* احمد نوراللهی که روز گذشته با مصدومیت مواجه شده بود، تنها دقایقی زیر نظر فیزیوتراپ تیم، کنار زمین قدم زد و سپس به رختکن رفت.

* مصطفی قنبرپور نیز مانند سایر تمریناتی که در نوبت صبح برگزار می‌شود، در این جلسه تمرینی غایب بود.

* محسن مسلمان در شرایطی این تمرین را دنبال کرد که انگشتان دست چپش را با آتِل بسته بود. این بازیکن در طول تمرین چندین بار آتل دستش را به فیزیوتراپ تیم نشان داد تا مشکلی در جریان تمرین پیدا نکند.

* مهرداد کفشگری نیز که در تمرین نوبت عصر روز گذشته به علت بیماری سرماخوردگی غایب بود، در این تمرین بدون مشکل شرکت کرد.

* کادر فنی برنامه ویژه‌ای نیز برای هافبک‌ها، مدافعان و مهاجمان تیمش در نظر گرفته بود و به مدافعان نحوه صحیح حرکت در محوطه دفاع را متذکر می‌شد و به هافبک‌ها نیز تاکید داشت تا روی زمین پاسکاری کنند تا محوطه‌ای ایجاد شود تا آنها در عمق حرکت کنند.

* در جریان تمرینات گروهی، کادر فنی به دروازه‌بان‌ها نکاتی را متذکر می‌شد تا در دفع توپ، بهتر عمل کنند.

* تمرین امروز سرخپوشان با فشار زیادی همراه بود؛ به طوری که در جریان این تمرین، چند بازیکن دچار مصدومیت جزئی شدند.

* در قسمتی از تمرین، محسن مسلمان، جری بنگتسون، مهدی طارمی و میلاد چمندانی به شوت‌زنی از وسط زمین به دروازه خالی پرداختند که نکته جالب این بود به غیر از ضربه چمندانی، توپ‌های سایر بازیکنان اصلاً به دروازه نرسید.

* پرسپولیسی‌ها سپس در زمین فوتبال درون تیمی مشغول شدند که کریم باقری نیز در این تمرین همراه سایر پرسپولیسی‌ها تمرین کرد و عملکرد خوبی را نیز از خودش به نمایش گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.