مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی تأکید کرد، مهاجم تیم فوتبال این باشگاه باید در قبال اظهاراتی که علیه باشگاهش داشته، پاسخگو باشد.

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص بازگشت برخی از بازیکنان ملوان به تمرینات این تیم گفت: پس از صحبت‌هایی که با نمایندگان بازیکنان انجام شد خوشبختانه آنها در تمرین روز گذشته (سه‌شنبه) تیم شرکت کردند. در این بین پیشکسوتان باشگاه هم خیلی کمک کرده و تاثیرگذار بودند که باید از آنها تشکر کنیم. قرار شد اوایل هفته آینده پنج درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنیم که با این پرداخت به طور میانگین رقم پرداختی‌های ما به آنها به ۱۲ درصد می‌رسد.

وی در خصوص وضعیت فرزاد حاتمی و اینکه آیا او از تیم ملوان کنار گذاشته خواهد شد، اظهار داشت: حاتمی فعلاً مصدوم است و به درمانش می‌پردازد، اما او در تماس‌هایی که با بعضی از دوستان گرفته به آنها اعلام کرده آن مصاحبه‌ را به شکلی که منتشر شده، انجام نداده است. او باید به باشگاه بیاید و پاسخگو باشد و اگر آن مصاحبه صحت داشته باشد قطعاً جریمه می شود. این موضوع فقط شامل حال حاتمی نمی‌شود و حتی مسعود رضاییان هم مشمول آن می‌شود که اگر علیه باشگاه و منافع آن مصاحبه کند، جریمه خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ملوان در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارید پرداخت پنج درصد دیگر از قرارداد بازیکنان در اوایل هفته آینده فقط یک مسکن برای مشکلات پیش روی باشگاه ملوان است، تایید کرد: ما ریشه مشکلات را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌ایم که مشکلات باید به صورت ریشه‌ای حل شوند. قبول دارم پرداخت این پنج درصد هم تنها یک مسکن است، اما ما به آینده امیدواریم، چون هیئت مدیره قول داده تا نیم‌فصل میانگین پرداختی‌ها به بازیکنان را به ۳۰ درصد برساند و برای این هدف راهکارهایی را مدنظر دارند.

رضاییان در پایان تصریح کرد: امیدوارم این موضوع در نیم‌فصل تحقق پیدا کند تا در تعطیلات نیم‌فصل کابوس پرداخت ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پشت سر بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.