مصدومیت هافبک تیم فوتبال پرسپولیس جدی نیست و می‌تواند تیمش را در دیدارهای آتی همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ روز جمعه در دیدار فینال و رده‌بندی تورنمنت چهارجانبه که به مناسبت روز معلولین در نظر گرفته شده است، حضور پیدا خواهد کرد تا جام قهرمانی این تورنمنت را به تیم قهرمان اهدا کند.

در تورنمنت مذکور تیم جامعه خبرنگاران و عکاسان ورزشی تحت عنوان تیم ایسجا، تیم بانک سپه به عنوان اسپانسر، جامعه هنری هم با تیم ستارگان هنر ایران به همراه تیم یاران نوروزی حضور خواهند داشت. روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری زمان آغاز این تورنمنت است و محل برگزاری آن سالن کاشانک واقع در منطقه نیاوران، انتهای خیابان کمالی شرقی، تحت عنوان جام وحدت آوای مهربانی خواهد بود.

* کریم باقری، برادران پانادیچ و مارکو مربی بدنساز سرخپوشان به همراه تعدادی از مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرده‌اند فردا (پنجشنبه) برای تیم یاران نوروزی در تورنمنت یاد شده به میدان بروند.

* احمد نوراللهی که در تمرین روز سه‌شنبه پرسپولیس دچار آسیب‌دیدگی شده بود بعد از معاینه کادر پزشکی این تیم مشخص شد مصدومیتش جدی نیست و می‌تواند در تمرینات سرخپوشان شرکت کند.

* برانکو روز پنجشنبه (فردا) نشستی را با علی‌اکبر طاهری در خصوص برگزاری اردوی پرسپولیس در کیش برگزار خواهد کرد تا در صورت قطعی شدن این اردو؛ سرخپوشان روز سه‌شنبه ۱۰ آذرماه برای یک هفته راهی جزیره کیش شوند. این در حالی است که طاهری روز یکشنبه ۸ آذرماه عازم کربلا خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.