کاپیتان تیم فینالیست جام حذفی، گفت: ذوب‌آهن این روزها ذوب‌آهن خوبی است؛ تیمی جوان و آینده‌دار که خوب فوتبال بازی می‌کند. مسئولان، کادر فنی و بازیکنان همه در تلاش هستند تا ذوب‌آهن به دوران اوج خود بازگردد و خوشبختانه تاکنون موفق شده‌اند.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار کرد: بی‌شک بازی مقابل سپاهان بازی سختی بود و خوشحالم که از یک بازی دشوار سربلند بیرون آمدیم و توانستیم یک بازی خوب ارائه دهیم.

وی بابیان اینکه تماشاگران علاوه بر گل‌های زیاد یک بازی زیبا مشاهده کردند، افزود: امیدواریم پس از این پیروزی برای فینال هم فوتبال بهتری ارائه دهیم و هم تمرکز بیشتری در پاس‌ها و ضربات آخر داشته باشیم. در مراحل بالاتر مجوزی برای از دست دادن هر توپی نداریم.

هافبک ذوب‌آهن ادامه داد: ذوب‌آهن این روزها ذوب‌آهن خوبی است؛ تیمی جوان و آینده‌دار که خوب فوتبال بازی می‌کند. مسئولان، کادر فنی و بازیکنان همه در تلاش هستند تا ذوب‌آهن به دوران اوج خود بازگردد و خوشبختانه تاکنون موفق شده‌اند.

حدادی‌فر با اشاره به اینکه از زمانی که خوب بازی می‌کنیم تماشاگران هم با ما آشتی کرده‌اند، تصریح کرد: نیم‌فصل دوم برای تیم ما بسیار مهم است. اگر بتوانیم با اضافه کردن چند بازیکن تیم را تقویت کنیم، حتماً می‌توانیم در هر سه جام از مدعیان باشیم. خوشبختانه یک فینال پیش‌رو داریم و امیدواریم در دو جام دیگر نیز سربلند باشیم.

وی با اشاره به اینکه ذوب‌آهن به روزهای اوج خود باز می‌گردد، خاطرنشان کرد: بازی به بازی بهتر می‌شویم و فوتبالی ارائه می‌دهیم که تماشاگران لذت می‌برند. می‌خواهیم در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا چنان فوتبالی ارائه کنیم که ورزشگاه مثل سال‌های گذشته لب ریز از تماشاگر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.