رییس دپارتمان فوتبال ساحلی از برگزاری کلاس مربیگری فوتبال ساحلی فیفا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی گفت: کلاس مربیگری فوتبال ساحلی فیفا به مدرسی مارسلو مندز برزیلی سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ژاپن از روز جمعه ۶ آذرماه در آکادمی ملی فوتبال آغاز می شود.

این دوره با همکاری کمیته آموزش و دپارتمان فوتبال ساحلی جهت ارتقا سطح دانش مربیان و همچنین لیگ فوتبال ساحلی برای مربیان فوتبال ساحلی در نظر گرفته شده است و با توجه به محدودیت در تعداد نفرات شرکت کننده در کلاس های فیفا، مربیان تیم های لیگ برتر و دسته اول فوتبال ساحلی در این دوره حضور دارند. 

وی در ادامه افزود: در واقع هدف ما این است که از این پس توجه بیشتری به آموزش مربیان داشته باشیم چرا که کسب تجربه و آشنایی با علم روز در هر رشته در گرو تعاملات و دوره های آموزشی سطح بالای بین المللی است. به همین دلیل معتقدم همه شرکت کنندگان باید نهایت استفاده را از این فرصت ببرند تا شاهد اثرات آن در فوتبال ساحلی کشورمان باشیم بطوری که مربیان تیم ملی نیز در این دوره حضور خواهند داشت.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در پایان گفت: همچنین جلسه ای با مربیان این دوره در رابطه با برگزاری رقابت های لیگ برتر و دسته اول فصل جاری خواهیم داشت تا بتوانیم راهکارهایی را جهت برگزاری هرچه بهتر لیگ در سال های آتی تدوین کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.