سرمربی جالوروسی پس از شکست تحقیرآمیز تیمش مقابل بارسلونا اعتراف کرد که این تیم شکست ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس، رودی گارسیا سرمربی آ.اس‌رم ایتالیا پس از آنکه تیمش در ورزشگاه نیوکمپ مقابل بارسا با نتیجه ۶ بر یک شکست سختی را متحمل شد، اعتراف کرد که در این دیدار شاگردانش سعی خود را انجام دادند اما حریف اکنون در بهترین شرایط خود قرار دارد و هر تیمی که مقابل قرار می‌گیرد را شکست می‌دهد.

سرمربی گرگ‌ها پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: تیم بارسلونا شکست ناپذیر است و نمی‌شود این تیم را کنترل کرد. دیدار ال‌کلاسیکو بیان‌کننده این حقیقت است.

وی افزود: اما ما برای رقابت‌های آینده در لیگ قهرمانان اروپا امیدوار هستیم و باید تیم باته بوریسوف را شکست دهیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. اکنون احساس شکست می‌کنیم اما ما باید در این شرایط خود را برای دیدار مقابل آتالانتا آماده کنیم سپس به فکر پیروزی برابر باته در هفته آینده باشیم.

سرمربی جالوروسی در پایان گفت: این شکست تلخ من را به یاد دیدار سال گذشته‌مان مقابل بایرن‌مونیخ انداخت که آن دیدار ابتدا با فشاری که بر حیف آوردیم، گل اول را زدیم اما ۷ گل دریافت کردیم. در این دیدار هم روم سعی خود را کرد و در ابتدا شاگردانم پرس خوبی انجام دادند اما حریف اکنون شکست ناپذیر است. مشکل ما در این دیدار عملکرد بازیکنانم نبود بلکه مشکل اساس بازی بارسا است که مهار نشدنی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.