مهاجم آرژانتینی بارسلونا اعتراف کرد که دور بودن از تیم برای سپری کردن دوران ریکاوری‌اش سخت بوده اما از تماشای بازی روان و زیبای هم‌تیمی‌هایش لذت برده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی شب گذشته (سه‌شنبه) برای اولین پس از غیبت دو ماهه‌اش به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گرفت و به عنوان کاپیتان کاتالان‌ها در پنجمین دور از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر رم به میدان رفت و دو گل در پیروزی ۶ بر یک بارسا را زد.

او پس از این بازی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد بارسلونا برابر رم راضی بوده است، گفت: بله، من از بازی، نتیجه‌اش و اینکه دوباره توانستم ۹۰ دقیقه بازی کنم، راضی‌ام. به تدریج دارم برمی‌گردم و خوشبختانه همه چیز دارد طبق برنامه پیش می‌رود.

آیا بارسلونا توانسته عدم وابستگی‌اش را به مسی ثابت کند؟ مسی در این باره تأکید کرد: هرگز چنین چیزی نگفته‌ام، ضمن اینکه تیم نشان داده است که بدون من هم می‌تواند نتیجه بگیرد. نبودن در کنار تیم در زمین بازی برایم سخت بود اما از تماشای بازی هم‌تیمی‌هایم و کارهایی که در هر بازی انجام می‌دادند، لذت می‌بردم.

مسی درباره مثلث هجومی بارسلونا که این روزها در اوج آمادگی هستند، عنوان کرد: درست است که عملکرد خط حمله تیم خوب است اما تیم فقط در ما سه نفر خلاصه نمی‌شود. تمام بازیکنان تیم عملکرد خوبی دارند. ما سعی می‌کنیم بازیکنانی حرفه‌ای باشیم، از بازی‌مان لذت ببریم و روز به روز با یکدیگر هماهنگ‌تر شویم و پیشرفت کنیم. چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که تیم‌مان یکپارچه و متحد بماند.

مهاجم آرژانتینی کاتالان‌ها درباره مصدومیتش و بازگشت به میادین اظهار داشت: قرار گرفتن در ترکیب اصلی و رفتن به میدان از ابتدا برایم کمی سخت بود. من برای این بازی خودم را آماده و تمرین کرده بودم اما نه تمرینی که یک بازیکن برای حضور ۹۰ دقیقه‌ای در یک بازی انجام می‌دهد. من به تدریج آماده‌تر خواهم شد.

پنالتی که نیمار آن را زد و خراب کرد، موضوع دیگری بود که مسی به آن اشاره داشت: فکر می‌کنم که او پیش از این چهار پنج پنالتی زده بود و هیچ یک از آنها را خراب نکرده بود اما این بار نتوانست.

مسی سپس درباره وضعیت فوق‌العاده بارسلونا در ماه نوامبر و پیشتازی این تیم در تمامی رقابت‌هایی که حضور دارد، گفت: ما در سطح بسیار خوبی هستیم اما هنوز زمان زیادی مانده تا تکلیف لالیگا، لیگ قهرمانان و جام حذفی مشخص شود.

کاپیتان دوم کاتالان‌ها در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش در این فصل باز هم خواهد توانست سه گانه قهرمانی را کسب کند، تأکید کرد: هنوز در ماه دسامبر هستیم و زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. نباید به آخر فصل فکر کنیم و روی آینده‌ای کوتاه مدت تمرکز داشته باشیم و بازی‌هایی که پیش روی‌مان است، بازی‌هایی که قبل از رفتن به جام باشگاه‌های جهان باید انجام‌شان دهیم نه چیز دیگر.

آیا مسی یا دو مهاجم دیگر بارسلونا در این فصل توپ طلا را خواهند برد؟ کاپیتان تیم ملی آرژانتین در جواب این پرسش گفت: امیدوارم که این اتفاق رخ دهد، هرچند با توجه به شناختی که از آنها (لوئیس سوارز و نیمار) دارم، فکر می‌کنم اگر توپ طلا به ما نرسد، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و به کارمان ادامه خواهیم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.