سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بر این باور است تیمش می‌تواند حتی از این که هست هم پیشرفت بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا سه‌شنبه شب در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۶ بر یک مقابل رم به برتری رسید. این در حالی است که این تیم سه روز قبل از این بازی، با چهار گل رئال را پشت سر گذاشته بود.

لوییس انریکه در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ما دو بازی خیلی سطح بالا را برگزار کردیم. مطمئنا اکنون در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. اما تردید نداریم که می‌توانیم در خیلی از موارد پیشرفت داشته باشیم. در رشته‌ای مثل فوتبال که خیلی بازیکن در آن حضور دارد، همواره موضوعاتی برای پیشرفت وجود دارد. باید از این لحظات شیرین بهترین بهره را ببریم و این لحظات را تا آنجا که می‌توانیم کش بدهیم. 

سرمربی بارسا با اشاه به بازی با رم اظهار کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. در بازی با رم دیدیم که این تیم خطوط خود را جلو کشیده بود. آنها می‌خواستند از همان جلو فشار بیاورند. ما به سادگی از بین خطوط، فضاها را پیدا کردیم. بازیکنان ما در عمق زمین حریف فضاسازی می‌کردند. فشار گذاشتن از جلو سخت است و ما متخصص پیدا کردن فضا در این شرایط هستیم.

انریکه در خصوص عملکرد لیونل مسی در این بازی گفت: مسی همانگونه بود که ما می‌خواستیم. سوارس و نیمار هم در این بازی بسیار تحت فشار بودند اما سخت کار کردند.  

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.