سرمربی بایرن‌مونیخ ضمن تمجید از jdla بابت صعود به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا گفت که شاگردانش مقابل نماینده یونان خیلی il بی‌نقص کار نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برتری ۴ بر صفر مقابل میهمان خود، المپیاکوس یونان صعودشان را به مرحله یک‌هشتم نهایی قطعی کردند، اظهار داشت: از اینکه به دور بعد صعود کردیم، خوشحالم و به همین خاطر بازیکنان شایسته تمجید هستند. ما بار دیگر به عنوان تیم اول صعودمان را قطعی کردیم. بازیکنانم برای این بازی از انگیزه و روحیه بالایی برخوردار بودند، ولی ما به هنگام در اختیار داشتن توپ بی‌نقص نبودیم و توپ‌های راحت زیادی را از دست دادیم.

وی با تمجید از مدافع برزیلی‌اش هم گفت: رافینیا بازیکن خاصی برای من است. هر موقع که او بازی می‌کند تمام توان خود را برای کمک به تیم می‌گذارد. رافینیا عاشق فوتبال بازی کردن است. او به این ورزش به چشم یک حرفه نگاه نمی‌کند و از هر دقیقه بازی کردن لذت می‎برد. رافینیا امروز هم خوب بازی کرد. داشتن او در بایرن‌مونیخ رضایت‌بخش است.

سرمربی کاتالان سرخپوشان مونیخی در پایان صحبت‌های خود را اینگونه جمع‌بندی کرد: تجربه‌ام به من می‌گوید که ما باید در آلیانتس آره‌نا با حملات و تعداد گل‌های بیشتری بر حریف غلبه کنیم. شاید این نوع بازی نوعی ریسک باشد ولی در حالت عادی ما چندین موقعیت روی دروازه رقبا خلق می‌کنیم. تا جایی که بازی در کنترل ما باشد، می‌توانیم با پنج نیروی تهاجمی همانند کاری که در این بازی مقابل المپیاکوس کردیم، حمله کنیم.

در گروه F بایرن‌مونیخ با ۱۲ امتیاز صعودش را قطعی کرده است و المپیاکوس ۹ امتیازی و آرسنال ۶ امتیازی در بازی آخر خود مقابل بکیدیگر برای گرفتن تنها سهمیه باقیمانده صعود به دور بعد با یکدیگر رقابت حساسی خواهند داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.